Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je een abonnement hebt mag je zelf bepalen wat je er doet zolang je maar niks sloopt. Zorg dat je techniek goed is en trek je niets van die stinkfysio aan. Ga niet tot de max. en probeer telkens wat kg's toe te voegen. Ik zou alvast op zoek gaan naar een andere sportschool. Je kan ook vragen of je je uit kan schrijven zonder verdere betaalverplichting omdat het totaal niet voldoet aan jouw verwachtingen.
Dit ben ik ook van plan ja, thanks . Heb me nog niet ingeschreven voor een abonnement, maar dit is echt de enige sportschool die ik kon vinden waar je al op deze leeftijd mag trainen. Moet het abonnement nu zelf betalen, want op een andere sportschool kan ik gratis sporten (de rest van het gezin heeft er een abo, vandaar), maar je raadt het al: daar mag je niet aan kt doen onder de 16, bovendien hebben ze er amper fatsoenlijke apparatuur staan. Nu heb ik dus gezocht naar een gym die te betalen is, en dit is de enige die op een fatsoenlijke afstand te vinden is.. Ik ga gewoon beginnen met bodyweight squats vrijdag denk ik, en hopelijk zijn er een paar ervaren mensen in de gym die me even willen controleren wanneer ik de oefeningen met een barbell ga uitvoeren .
Soms hoopte ik wel eens dat ik 18 was.. Maargoed, dan was ik niet zo jong begonnen met kt, en dit heeft ook zijn voordelen hoop ik .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment