Dikke bovenarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikke bovenarmen

Ik train al een jaartje of 3 en me armen worden wel dikker maar niet echt heel dik.

Ik doe oefeningen als barbell curl, dumbell seated curl, dumbell preacher curl.

Heeft iemand misschien tips hoe ik mijn armen echt dik kan laten worden, met een mooie massa?

Bedankt groeten

je zal waarschijnlijk dezelfde fout als de meesten maken.
    1. je doet waarschijnlijk te veel voor specifieke show spieren
    2. je doet te weinig van wat er toe doet
    3. je eet te weinig en niet goed

Comment

Originally posted by bramster View Post
      Ik train al een jaartje of 3 en me armen worden wel dikker maar niet echt heel dik.

Ik doe oefeningen als barbell curl, dumbell seated curl, dumbell preacher curl.

Heeft iemand misschien tips hoe ik mijn armen echt dik kan laten worden, met een mooie massa?

Bedankt groeten
      een voedingsschema opstellen en het basis fullbody schema gaan gebruiken.
      Aleen armen trainen is waardeloss, je moet heel je lichaam trainen

Comment

Wat doe je nu (qua volume/intensiteit)??
        Wat noem jij niet dik (dik is relatief, wat jij niet dik vind kan voor een ander al heel wat zijn) ??
        Wat had je verwacht na drie jaar (soms hebbenn mensen te hoge verwachtingen)?
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

bedankt voor jullie reacties, ik heb al een voedingsschema en ik train al alles.
          Maar vind dat er (te) weinig progressie in me armen zit. Mijn armen zien er nu ongeveer zo uit:zie foto's

graag tips
          Attached Files

Comment

wtf boeien die biceps als je een dikke rug hebt?

ONtopic: wat is dan je voedingschema? en wat is je trainingschema dan kunnen we je helpen als je dit post