Dikke bovenarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dikke bovenarmen

Ik train al een jaartje of 3 en me armen worden wel dikker maar niet echt heel dik.

Ik doe oefeningen als barbell curl, dumbell seated curl, dumbell preacher curl.

Heeft iemand misschien tips hoe ik mijn armen echt dik kan laten worden, met een mooie massa?

Bedankt groeten

je zal waarschijnlijk dezelfde fout als de meesten maken.
    1. je doet waarschijnlijk te veel voor specifieke show spieren
    2. je doet te weinig van wat er toe doet
    3. je eet te weinig en niet goed

Comment

Originally posted by bramster View Post
      Ik train al een jaartje of 3 en me armen worden wel dikker maar niet echt heel dik.

Ik doe oefeningen als barbell curl, dumbell seated curl, dumbell preacher curl.

Heeft iemand misschien tips hoe ik mijn armen echt dik kan laten worden, met een mooie massa?

Bedankt groeten
      een voedingsschema opstellen en het basis fullbody schema gaan gebruiken.
      Aleen armen trainen is waardeloss, je moet heel je lichaam trainen

Comment

Wat doe je nu (qua volume/intensiteit)??
        Wat noem jij niet dik (dik is relatief, wat jij niet dik vind kan voor een ander al heel wat zijn) ??
        Wat had je verwacht na drie jaar (soms hebbenn mensen te hoge verwachtingen)?
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

bedankt voor jullie reacties, ik heb al een voedingsschema en ik train al alles.
          Maar vind dat er (te) weinig progressie in me armen zit. Mijn armen zien er nu ongeveer zo uit:zie foto's

graag tips
          Attached Files

Comment

wtf boeien die biceps als je een dikke rug hebt?

ONtopic: wat is dan je voedingschema? en wat is je trainingschema dan kunnen we je helpen als je dit post

reactie op je foto's: doe je wel de hele ROM want voor mijn gevoel lijkt je bicep heel kort, enem... je bent waarschijnlijk links? want alle 3 de foto's zijn van links
            Calisthenics / Street workout

Comment

ja doe me hele romp, en me rug valt wel mee helaas, het gaat erom dat ik dikkere biceps wil. nee de foto;s zijn van rechts weet ook niet waarom het er andwers uitziet, maar ze zijn allbei even dik.

Voedingscchema:

12 boterhammen met pindakaas, kip, rosbief.
              tonijn 125 gram
              maverhout
              in de avond: groeten en vlees
              voor slapen banaan en door de dag heen muesli met yoghurt.

Trainingsschema:

Bicep/Tricep:

barbell curl 3x8
              dumbell seated curl 3x8
              dumbell preacher curl 3x8
              cable tricep extension 3x8
              barbell lying tricep 3x8
              dumbell tricep 3x8

Buik/Rug

Crunch 2x50
              Reverse crunch 2x50
              Crunch side bend 2x25
              bicycles 3x25
              neck pulldown 3x8
              arm rows 3x8
              deadlift 3x8

Borst/Schouders

Barbell bench press 3x8
              Incline dumbell bench press 3x8
              Dumbell Fly's 3x8
              Barbell military press 3x8
              Dumbell laterail raises 3x8
              dumbell rare laterail raises 3x8

Bij deze dus, bedankt.

Comment

Alleen al omdat je je benen niet traint, ga je al zoveel commentaar krijgen hoogstwaarschijnlijk
                "Straight outta gym"

Comment

je eet inderdaad niet goed
                  en je trainingsschema klopt ook niet echt. mis de benen en extra armen dag helpt niet. en rug dag laat ook veel te wensen over.

dus...half werk = half resultaat

Comment

wat zou ik dan moeten eten en welke oefeningen zou ik toe moeten voegen? halve reactie's is ook halve werk

Comment

Originally posted by bramster View Post
                      wat zou ik dan moeten eten en welke oefeningen zou ik toe moeten voegen? halve reactie's is ook halve werk
                      je zou de sticky's eens moeten lezen. en beginnen met het basis fullbodyschema want dit is waardeloos

Comment

Blijkbaar moet je meer eten want je hebt te weinig massa, te zien op jou foto's. Volgens mij kan je eiwitinname ook een stuk hoger. 'S ochtends wat magere kwark, maar als het kan, liever eiwitshake voor snelle eiwitten vlak nadat je op staat. 'S avonds geen banaan, maar magere kwark voor langzame eiwitten.
                        Bij de AH hebben ze goedkope en voor zo ver dat kan, nog aardig lekkere magere kwark. Zaanse hoeve, magere kwark met magere yoghurt.
                        "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

bedoel niet romp maar ROM (range of motion)

voeding:
                          doe je 12 boterhammen met kip, 12boterhammen met pindakaas en 12boterhammen met rosbief of doe je 4 om 4 om 4?

voor het slapen gaan een banaan slaat nergens op, koolhydraten heb je helemaal niet nodig in de avond maar juist eiwitten dus eitjes koken of bakken, bak kwark, blikje tonijnt of iets in die trant.

muesli met yoghurt waarom neem je dit, zitten in de muesli weer die suikers

mis de vetten buiten je x aantal broodjes pindakaas, vetten heb je nodig voor je hormoon level

denk dat je het beste even de zomersticky's kan lezen aangezien dit niet veel soeps is.

dan je trainingsschema:
                          ik mis al meteen de benen: is belangrijkste spiergroep, mag dan een andere sport doen maar dat blijft buiten je krachtsport dus geen krachttraining met die benen = minder hard groeien met andere spieren
                          google maar eens waarom benen trainen.
                          dan kom je tegen dat het je hormoon level omhoog werkt dus voordeel voor ook je andere spiertjes die oowh zo belangrijker zijn

biceps/triceps dag zou ik dan omruilen in een benen dag en dan heavy shit gaan tillen met compounds en eventueel een aantal setjes nog wat isolatie oefeningen doen.

dan de volgorde van buik/rug is gewoon weg KUT:
                          eerst buik doen en dan nog normaal deadliften kan gewoon niet die als eerst gooien is belangrijkste oefening van die dag.
                          neck pulldown vind ik ook nergens opslaan waarom niet voorlangs?
                          en buik oefeningen kunnen eigenlijk meteen de vuilnisbak in, waarom alles 3x8 doen en je buik 2x50 doen zijn we dan nog met hypertrofie bezig of zijn we alleen maar met je verzuring bezig?

conclusie:
                          alles eigenlijk veranderen

EDIT zie dat al heel wat mensen mij voor zijn geweest maar laat het toch nog staan xD
                          Last edited by IJsBlok; 30-10-2010, 16:56.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

hehe, bedankt hier heb ik wat aan!

Comment

tbar row barbell row chin ups pull ups dumbell row lpd enz voor rug

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X