Binnenkant borst trainen mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnenkant borst trainen mogelijk?

Beste medebodybuilders,

Train al ruim 1.5 jaar en heb redelijk mijn borst ontwikkelt alleen de binnenkant zit er ruimte soort van gat tussen. Is er een isolatie oefening of oefeningen die de binnenkant van je borst kunnen trainen?

Hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen

Graag reactie,

binnenkant borst bestaat niet.

met elke oefening train je gehele borst, alleen door je kunt nadruk leggen om bovenkant onderkant door flat, incline en decline.

verder geduld hebben.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

gebruik de zoekfunctie.

Comment

Maar is het niet zo dat als je de stang bijvoorbeeld kort pakt zo dicht mogelijk dit meer nadruk op binnenkant legt?

Comment

zoekfunctie voor je een vraag stelt. het is erg vermoeiend om tig keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden. Toon beetje zelf initiatief en inzet.

Comment

Hoe smaller je de stang pakt hoe meer (na)druk naar binnen toe inderdaad, al is het meer dat je betere contractie in de pec major krijgt, maar ook hoe meer nadruk op de triceps....Dat werkt verder wel, maar werkt het beste als je dat ook goed kan voelen met de optimale ROM en ik denk niet dat jij dat al kan.
            Beter zijn cable flyes, flye machine, cable cross enz. Daarmee krijg je goede contractie in de gehele borstspier(de pec major bedoel ik dan) Verder moet je de gehele borst gewoon goed ontwikkelen om de binnenkant van de borst dikker te krijgen. De ruimte tussen de beide pec's zal niet echt minder worden verder, wel dieper.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

er bestaat heel veel zeik over binnenkant borst, en veel te weinig onderzoek.
              the one and only tabata overlord

Comment

btw, mijn onderbouwing voor waarom ik dit zeg

Er is duidelijk een verschil tussen de boven en onderkant van de abs. Iets wat onmogelijk zou moeten zijn. De "vezels werken als een ketting"-theorie is fout gekleken.

Comment

Wat ik niet snap, is dat iedereen altijd vraagt hoe ze 'binnenkant borst' kunnen trainen??
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                    Wat ik niet snap, is dat iedereen altijd vraagt hoe ze 'binnenkant borst' kunnen trainen??
                    omdat vrouwen zot worden van een spleetje tussen de borst zeker?

nee, de main reason is omdat een zwak ogende binnenborst de tieten ronder maakt ipv een schijf creert. Manboobs dus.

Comment

Dat komt doordat het de binnenkant is.(die vaak minder ontwikkeld is dan de buitenkant)
                      Ik hoop niet dat jij ook meegaat in het papagaaien dat binnenkant borst niet bestaat.

Ze bedoelen gewoon de delen aangehecht aan het borstbeen. dat is nu eenmaal binnenkant borst.
                      Die uitspraak is minder erg dan de mensen doen die een "sneetje brood" eten. Die mensen eten namelijk niets, de snee zit tussen 2 plakken brood. Maar daar hoor je nooit iemand iest over zeggen. Zodra het over de binnenkant borst gaat dan schieten ze wel gelijk op die persoon. Terwijl die niets geks zegt.

@Genjuro, die onderzoeken naar onder en bovenkant van de rechte buikspier klopt.
                      Ook was er al het vermoeden dat er delen van spieren op andere plaatsen deels kunnen groeien en werd gesterkt doordat bij muizen delen van (welke spier weet ik niet meer) dikker werden dan de rest van de spier, bij een bepaalde beweging.
                      Gaat allemaal om de intensiteit in contractie die niet overal gelijk zou zijn in de spier. Zoals ook in de pec's bij bijvoorbeeld bankdrukken het geval is.
                      Last edited by marnop; 05-11-2010, 15:19.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Dat komt doordat het de binnenkant is.
                        Ik hoop niet dat jij ook meegaat in het papagaaien dat binnenkant borst niet bestaat.

Ze bedoelen gewoon de delen aangehecht aan het borstbeen. dat is nu eenmaal binnenkant borst.
                        Die uitspraak is minder erg dan de mensen doen die een "sneetje brood" eten. Die mensen eten namelijk niets, de snee zit tussen 2 plakken brood. Maar daar hoor je nooit iemand iest over zeggen. Zodra het over de binnenkant borst gaat dan schieten ze wel gelijk op die persoon. Terwijl die niets geks zegt.
                        Ben niet echt meeloper, vooralleer ik wat aanneem google ik altijd eerst wat en zoek wat artikels die betrekking hebben tot dat onderwerp.

Nee, wat ik dus eigelijk bedoelde: waarom juist een vraag voor die binnenkant borst? Vroeger, toen ik helemaal zat te prutsen, heb ik mij nooit de vraag gesteld hoe ik binnenkant borst zou kunnen trainen. Groeit toch vanzelf als je cable flyes doet en dergelijke..
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by marnop View Post
                          Gaat allemaal om de intensiteit in contractie die niet overal gelijk zou zijn in de spier.
                          Zover zat ik al, maar de "waarom" blijft mij zoek. Dat is het punt waar ik nog geen enkel degelijk onderbouwd antwoord op heb gevonden. En dan hoe je dit kan interpoleren naar je trainingen.

Ben niet echt meeloper, vooralleer ik wat aanneem google ik altijd eerst wat en zoek wat artikels die betrekking hebben tot dat onderwerp.

Nee, wat ik dus eigelijk bedoelde: waarom juist een vraag voor die binnenkant borst? Vroeger, toen ik helemaal zat te prutsen, heb ik mij nooit de vraag gesteld hoe ik binnenkant borst zou kunnen trainen. Groeit toch vanzelf als je cable flyes doet en dergelijke..
                          Eens je echt groot bent snap je dit wel, ectotje van me.

Het gaat om verhoudingen. Niet alles groeit evensnel, dus sommige delen moeten een extra accent krijgen.
                          Last edited by Genjuro; 05-11-2010, 15:27.

Comment

ik zet altijd het bankje schuin en dan dumbels met de binnenkant tegen elkaar aan houden en dan drukken..
                            dan voel je em wel hoor
                            Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

Dus hier wordt beweerd dat een spiervezel niet volledig aanspant bij welke contractie dan ook, door sommigen?
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X