Small grip benchpress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Noem ze eens? Ben benieuwd hoe ver je komt.(buiten de pectoralis minor naast(onder) de major)
    zoals de biceps (biceps brachii) bestaat uit de brachii longus (lange kop) en de brachii brevis (korte kop),

bestaat de borst (pectoralis major) uit de:
    - pars clavicularis (1a)
    - Pars sternocostalis (1b)
    - Pars abdominalis (1c)

zie onderstaand plaatje voor verwijzing:
    http://www.iatrum.de/Bilder/muskulat...jor-10038w.jpg

en dan de pectoralis minor die inderdaad onder de pectoralis major ligt.

Comment

was te laat met editten dus nog even toevoeging:

dat de pectoralis major uit 3 delen bestaat is ook de reden dat je de nadruk kan verleggen naar de bovenkant (denk aan incline BP) of naar de onderkant (denk aan decline BP). net als dat je de nadruk met verleggen op je biceps met small grip of wide grip op de respectieflijk korte en lange kop.

Comment

Originally posted by tha man View Post
        was te laat met editten dus nog even toevoeging:

dat de pectoralis major uit 3 delen bestaat is ook de reden dat je de nadruk kan verleggen naar de bovenkant (denk aan incline BP) of naar de onderkant (denk aan decline BP). net als dat je de nadruk met verleggen op je biceps met small grip of wide grip op de respectieflijk korte en lange kop.
        Je bedoelt nadruk op je triceps
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Je bedoelt nadruk op je triceps
          met small grip bench press de nadruk op je triceps inderdaad.

maar mijn vorige twee posts waren voornamelijk om duidelijk te maken dat je pectoralis major uit meerdere benadrukbare delen bestaan, en die delen heb ik benoemd nadat marnop mij dit vroeg.
          met mijn tweede post bedoelde ik dat je de nadruk kan verleggen op boven en of onderkant borst als argument voor het bestaan van de pectoralis major uit meerdere spieren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X