Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
lol, misschien wat voorkant schouders enof traps.
Zeker geen achterkant schouders.
Rug span je misschien iets aan maar daar heb je ook geen fuck aan.
zwaartekracht werkt nog steeds naar beneden en niet naar achter.
Lijkt me weinig toe te voegen, vandaar dat ik deze variant ook doe terwijl ik soort van voorover gebogen zit op een stoeltje met gewichten, zodat me achterkant schouders de dumbbells zouden moeten liften..
meer voorste schouderkoppen dan achterste plus het is een constante spanning op de voorste schouderkop dus heeft geen nut, hij dacht dat hij iets nieuws heeft uitgevonden.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
crucific flyes is voor de schouders en de rust (statisch vasthouden op hoogte) is voor dingen zoals hercules hold met zwaarden e.d.. Die oefening heeft niks met achterkant schouders te maken. En die eerste staande rear delt raises slaan nergens op. Volgens mij doet die gast alleen maar oefeningen die hem leuk lijken ipv die resultaat geven. Als je per se op dat bewegingsvlak rear delt raises wilt doen heb je een reversed pec deck nodig. En dat is een verdomd goede oefening. Voel de achterkant schouders dan meer dan wanneer ik het ligged met dumbels doe.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment