je polsen verstevigen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je polsen verstevigen

Mijn gewrichtsband in mijn pols doet raar en maakt knakkende geluidjes, alsof het bot over elkaar heen gaat. Ik heb 3weken gerust maar het is alleen maar erger geworden.

Daarom ben ik nu op zoek naar manieren hoe je polsen en je (gewrichtsband) kunt verstevigen:
    Ik heb al van die knijpers en druk op me vuisten op. Als ik op me vuisten opdruk dan heb ik daar zo manier van dat ik naar voren en naar achteren ga om me polsen te verstevigen. In de tuin ben ik hier en daar aan het knippen en zagen.
    Alle ideeën zijn welkom

wrist curls ofzo? een aantal spieren in je onderarm zorgen voor de stabiliteit van je pols, net bij je enkels. dus als je die spieren sterker maakt zou je pols sterker/stabieler moeten worden lijkt mij

Comment

wrist curls... ff opzoeken

Comment

heb je pijn in je pols? Mijn fysio zegt dat het kraken of geluid maken geen kwaad kan zolang het geen pijn begint te doen, dan zit je natuurlijk wel met een probleem.

Comment

kraken niet egt, het is egt een knak. Je hoort het van n meter afstand en het is nogal akelig zeggen de meeste mensen die het horen. Ik denk ook wel dat ik hier met een probleem zit, maar ik weet ook niet of dit allemaal zo slim is om nu juist op me pols gericht te zijn om het allemaal te verstevigen. Het is n kansje waard, maar op dit moment kan ik niet eens n kratje tillen of me gewichten oppakken. Dus het probleem zit wel zwaar

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
            kraken niet egt, het is egt een knak. Je hoort het van n meter afstand en het is nogal akelig zeggen de meeste mensen die het horen. Ik denk ook wel dat ik hier met een probleem zit, maar ik weet ook niet of dit allemaal zo slim is om nu juist op me pols gericht te zijn om het allemaal te verstevigen. Het is n kansje waard, maar op dit moment kan ik niet eens n kratje tillen of me gewichten oppakken. Dus het probleem zit wel zwaar
            het doet dus wel pijn?

want opzich zijn knakjes niet erg, dat is puur een klein vacuum dat onstaat tussen spieren/pezen/botten/etc dat dan weer dicht gaat, en daarbij komt een knak geluid vrij.

als het pijn doet is het wel belangrijk dat je ernaar laat kijken of rustig mee doet (maar dat heb je al aangegeven dat dat niet werkt). misschien de fysio van de sportschool even vragen?

Comment

Beetje trekken aan je pietje gaat zo over dan neen oppassen dat het niet te erg wordt, als het kraakbeen is moet je oppassen

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
                Ik heb t ook, onderarmen trainen heeft geen nut

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X