Squatvraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Squatvraagje

Ik heb gister mijn buik getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn benen gaan trainen en gaan frontsquaten en squaten. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te squaten en me buik rust te geven?

gewoon squatten

Comment

kwestie van aanvoelen, als je na paar opwarmsetjes je buik niet voelt of op een manier dat je voelt dat het geen kwaad doet kan het.

wanneer je amper kan squaten vanwege je buik dan is het beter je buik te ontzien.

je voelt zelf het best of je in staat bent om een spier nog een keer te belasten.

Comment

Doen dus

Comment

Originally posted by Massaman11 View Post
          Ik heb gister mijn buik getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn benen gaan trainen en gaan frontsquaten en squaten. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te squaten en me buik rust te geven?
          Volgende keer beter andersom je eigen afvragen......in de trend van:

Ik heb gister mijn benen getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn buik gaan trainen en gaan crunchen en situpps doen. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te crunchen en me buik rust te geven?
          Ben je in ieder geval beter bezig.
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

Je belast bij zowat alle bewegingen wel je buik.....en belasten is heel wat anders dan intensief trainen van een spier.

Je zal je buik wat voelen, is toch een stabilisator, maar je kan dus gewoon squas doen, squats is geen buiktraining.

Originally posted by okidoki71 View Post
            Volgende keer beter andersom je eigen afvragen......in de trend van:

Ben je in ieder geval beter bezig.
            Toppertje!
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zou wel overwegen om niet je buik te trainen de dag voor je benentraining vanaf nu :P
              Fear is the mind killer

Comment

Okee bedankt voor jullie antwoorden

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                  zou wel overwegen om niet je buik te trainen de dag voor je benentraining vanaf nu :P
                  mee eens, ik zou de buik op benendag doen.
                  Denk maar aan legraises = benen - buik..........de meeste crunch varianten ook benen - buik en ga zo maar door.
                  Dus buik trainen na benen. is optimaal.

ideale combi is imo altijd hoofdspier trainen en dan daarna de synergisten trainen.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Squat till you drop!
                    Face your demons...........

Comment

Als je denkt dat je buik door vermoeidheid oid een belemmering vormt voor je squat volume/intensiteit, dan zou ik gewoon even wachten met squaten.
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Shut up and squat !
                        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X