Ik heb gister mijn buik getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn benen gaan trainen en gaan frontsquaten en squaten. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te squaten en me buik rust te geven?
Squatvraagje
Collapse
X
-
kwestie van aanvoelen, als je na paar opwarmsetjes je buik niet voelt of op een manier dat je voelt dat het geen kwaad doet kan het.
wanneer je amper kan squaten vanwege je buik dan is het beter je buik te ontzien.
je voelt zelf het best of je in staat bent om een spier nog een keer te belasten.
Comment
-
Originally posted by Massaman11 View PostIk heb gister mijn buik getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn benen gaan trainen en gaan frontsquaten en squaten. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te squaten en me buik rust te geven?
Originally posted by Massaman11 View PostIk heb gister mijn benen getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn buik gaan trainen en gaan crunchen en situpps doen. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te crunchen en me buik rust te geven?.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Massaman11 View PostIk heb gister mijn buik getraint en voel daar nu wel wat spierpijn. Nu wil ik zometeen mijn benen gaan trainen en gaan frontsquaten en squaten. Ik las dat je bij het squaten ook je buik belast, is het dus beter om niet te squaten en me buik rust te geven?
Je belast bij zowat alle bewegingen wel je buik.....en belasten is heel wat anders dan intensief trainen van een spier.
Je zal je buik wat voelen, is toch een stabilisator, maar je kan dus gewoon squas doen, squats is geen buiktraining.
Originally posted by okidoki71 View PostVolgende keer beter andersom je eigen afvragen......in de trend van:
Ben je in ieder geval beter bezig.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by sf01 View Postzou wel overwegen om niet je buik te trainen de dag voor je benentraining vanaf nu :P
Denk maar aan legraises = benen - buik..........de meeste crunch varianten ook benen - buik en ga zo maar door.
Dus buik trainen na benen. is optimaal.
ideale combi is imo altijd hoofdspier trainen en dan daarna de synergisten trainen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Als je denkt dat je buik door vermoeidheid oid een belemmering vormt voor je squat volume/intensiteit, dan zou ik gewoon even wachten met squaten.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Shut up and squat !''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: