Buikspiertrainingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspiertrainingen

wat is nou het beste voor buikspieren te kweken.
    elke dag als je gaat na je training buikspieren doen of maar 1x in de week buikspieren doen?

misschien hebben jullie ook nog enkele goede oefeningen voor goede buikspieren te krijgen? want loop heletijd op youtube te kijken voor oefeningen maar er is niet echt iets wat me aanspeekt?

meestal doe ik gewoon Crunches en benen in de lucht en dan crunches doen.

alvast bedankt mensen

probeer deze maar eens:

YouTube - Fatloss LifeStyle's Best Abdominal Exercise for Ripped Six Pack
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zou om te beginnen voor planks kiezen:

YouTube - Planks

Kan je ook side doen ipv front. Bij front kan je gewicht toevoegen door een schijf op je rug te leggen, of het lastiger maken door uit te lopen met je handen naar voren en dan optioneel je heupen omhoog en omlaag te bewegen.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Niet lachen, deze doe ik 4 keer per week . 3 weekjes deze doen je je ziet en voelt resultaat.

YouTube - Aerobic - 8 minute Abs (workout fitness)

Comment

Originally posted by RoboRI3 View Post
          Niet lachen, deze doe ik 4 keer per week . 3 weekjes deze doen je je ziet en voelt resultaat.
          Wajoow wat een killer zeg XO
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            Wajoow wat een killer zeg XO
            buikspieren krijgen is het probleem niet, het vet eromheen wegtoveren is het moeilijkst

Comment

bedankt voor al jullie reacties ik ga ze stuk voor stuk uit proberen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X