milon cirkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Steeds als ik die titel zie, dan denk ik aan een of andere sekte in een bos. Heel raar.
    Ben blij dat ze het bij ons niet hebben. De luxe hier zijn de zonnebank en de kluisjes

Maar denk wel dat het hierdoor voor veel mensen laagdrempeliger is om te gaan sporten. En daar is dan weer niets mis mee...., alleen maar top.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Steeds als ik die titel zie, dan denk ik aan een of andere sekte in een bos. Heel raar.
      Ben blij dat ze het bij ons niet hebben. De luxe hier zijn de zonnebank en de kluisjes

Maar denk wel dat het hierdoor voor veel mensen laagdrempeliger is om te gaan sporten. En daar is dan weer niets mis mee...., alleen maar top.
      Ik dacht ook aan een of andere rare cult.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
        Ik dacht ook aan een of andere rare cult.
        All hail the lord Milon

Come and join us.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

GIANT SETS, BUILDING MASS, WITH AWESOME YOUNG BODYBUILDER MICHAL - YouTube

Beter dit ipv apparaten circuit. Lijkt me idd voor 50+ers

Nog meer high intensity:

The 6-12-25 workout protocol - LDN Muscle - Building Lean Muscle Naturally

Comment

Ach, als het mensen van de bank afhaalt en ze er lol in hebben.......En inderdaad, wie weet zijn er een paar bij die dan toch meer willen.
            Bij ons hebben ze het niet maar wel zo über enthousiaste instructrice die elke keer mensen optrommelt om een soort function te gaan doen in een kringetje. Altijd best vermakelijk om te zien.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Dat is gewoon puur commercieel en brol.
              Mark Rip, heeft het hierover in zijn eerste pagina's van Starting Strength 3.0

Ouderen moeten ook gewoon met barbells trainen.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Ach, als het mensen van de bank afhaalt en ze er lol in hebben.......En inderdaad, wie weet zijn er een paar bij die dan toch meer willen.
                Bij ons hebben ze het niet maar wel zo über enthousiaste instructrice die elke keer mensen optrommelt om een soort function te gaan doen in een kringetje. Altijd best vermakelijk om te zien.
                Yeah collega's ik geef ook 2x per dag move it.
                prima workout, zitten vaak basis oefeningen in: deadliften, bor, squat, lunges, push press, kettlebell swing, boksen, speedladder enz.
                je moet oefening doen 30sec rust en volgende onderdeel (je hebt 6 onderdelen).
                dit doe je 3 rondjes en je bent klaar.

stukken beter als een saai rondje op de machines en er staat iemand erbij die de houding corrigeert en ze motiveert om door te gaan.
                Niks op aan te merken dus
                Calisthenics / Street workout

Comment

Klinkt net zo gay als het is.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X