milon cirkel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• milon cirkel

Hallo, bij ons hebben ze pas de milon cirkel neergezet in onze fitnis zaak. De training duurt 44 min en je moet 2 x de circel rond gaan. Dat houd in dat je om de minuut een toestel verder opschuift. Daar train je alle spiergroepen mee en je moet 2 maal fietsen en 2 maal crosstrainen in de 44 minuten tijd.

Ik heb het een maal gedaan en het put je compleet uit. Je moet jezelf voor 100 procent kunnen geven.

Je mag de milon niet meer dan 2 maal in 10 dagen doen en het zou 30 procent meer spierversteviging geven en een veel hogere stofwisseling.

Heeft er iemand van jullie ervaring met de milon? zo ja, wat zijn de resultaten?

Groetjes sammy.

Ben er niet mee bekend, maar na dit te lezen ook niet echt naar geintresseerd.

De Milon Cirkel is een slimme combinatie van volautomatische toestellen. Je trainer stelt éénmaal alle toestellen voor je in, en al je gegevens worden bewaard op een chipkaart. Je kan echt niets meer fout doen: je zitpositie is correct, je gewicht is juist ingesteld, je kan niet te ver bewegen. De vaak voorkomende fouten die gebeuren in gewone fitnesscentra kan je nu niet meer maken! Je oefent 100% veilig!

Enz enz enz enz

MILON CIRKEL
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ja het lijkt me ook maar crap. Geen vrije bewegingen, weinig variatie, waarschijnlijk vaste reps.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik vermoed dat de milon meer helpt voor droog te trainen. Ik wil het 1x in de week proberen en de rest van de dagen gewoon trainen met de ( oude ) toestellen of cardio toestellen.

Ze geven bij ons een nie tevreden geld terug binnen 3 maanden. Dus jullie horen het resultaat nogwel, maar ik heb er niet echt de meeste vertrouwen in.

Groetjes.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Ja het lijkt me ook maar crap. Geen vrije bewegingen, weinig variatie, waarschijnlijk vaste reps.
          In ieder geval vaste duur.

Comment

is gewoon een standaard circuitje. alleen nu opgepikt door de fitness gasten die alles in machines proppen. ik vind het niks. lijkt op de zoveelste hype creatie in de fitness branche waar je niet vrolijk van wordt, maar wel nieuwe klanten trekt met de illusie van innovatie.

Comment

de eigenaars in de fitnis zaak denken dat het de fitnis van de toekomst word. Ik heb mijn eigen bedenkingen er ook over, maar ik heb het eenmaal gedaan en het is toch wel veel zwaarder dan een gewone training. Het lijkt gewoon dat je van je sus gaat.

Ik vertrouw er in ieder geval niet op dat je 44 min 2x per 10 dagen iets mee kunt bereiken, maar misschiens wel gecombineerd met je gewone training.

De leden die al langer in de sportclub fitnissen betalen eenmaal slechts 90 euro, ben je niet tevreden krijg je het geld binnen 3 maanden terug.

Ik test het uit en hoop toch op wat resultaat ( droger staan) het brengt ook wat variatie in mijn trainingschema's.

de milon hebben voor de eigenaar een goeie 150.000 euro gekost (goed gek voor als het niet aanslaat!)

Comment

Milon Cirkel

Ik heb de Milon Cirkel bij Easy Fit 3 maanden uitgeprobeerd en ben ermee gestopt omdat ik alleen maar zwaarder werd. Om gezondsheidsredenen heb ik de Milon Cirkel geprobeerd en op advies van mijn sportarts binnen de 3 maanden gestopt.

Mijn geld heb ik nooit teruggekregen en bij aanvang van de training krijg je contract wat je moet ondertekenen met een minimale looptijd van 24 maanden en nergens zie je in het contract GEEN RESULTAAT = GELD TERUG actie staan, ik moet nu een bedrag van 1.023 betalen.

U bent dus gewaarschuwd, teken geen contract!

Comment

Ik heb de Milon Cirkel bij Easy Fit 3 maanden uitgeprobeerd en ben ermee gestopt omdat ik alleen maar zwaarder werd. Om gezondsheidsredenen heb ik de Milon Cirkel geprobeerd en op advies van mijn sportarts binnen de 3 maanden gestopt.

De beloofde GEEN RESULTAAT = GELD TERUG heb ik nooit ontvangen.
                  Voor aanvang van de training krijg je een contract wat je moet ondertekenen met een minimale looptijd van 24 maanden en mondeling wordt erbij gezegd dat je binnen de 3 maanden op kan zeggen. Het laatste komt nergens voor in het contract dus krijg je bij opzegging binnen de 3 maanden nog eens een rekening gepresenteerd van 24 maanden contribitie oftewel 1.023 euro!

U bent dus gewaarschuwd, teken geen contract!

Comment

Wat een superspontane gebruikerservaring zeg, die is vast heel betrouwbaar
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Je wordt zwaarder... pfft wat een onzin reden om te stoppen. Natuurlijk wordt je zwaarder als je spieren ontwikkeld simpele. Vraag is of je vet% naar beneden ging. Nobody cares wat de weegschaal zegt.

Comment

+1 :d
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Milon View Post
                          Ik heb de Milon Cirkel bij Easy Fit 3 maanden uitgeprobeerd en ben ermee gestopt omdat ik alleen maar zwaarder werd. !
                          Spier?

Comment

Ik ben sinds maart bezig met Milon, doe het 2 keer in de week.
                            In de eerste 3 maanden niets afgevallen, wél ben ik in die periode 40% zwaarder gaan trainen dus sterker geworden. Inmiddels ben ik ook 4 kilo afgevallen van 96 naar 92.
                            Het is niet zomaar een circuitje, het geheim zit hem in het negatief trainen, hierdoor heb je meer resultaat.
                            Ik vind niets aan fitness, maar vroeger zat ik 3 keer anderhalf uur per week iets te doen wat ik niet leuk vond, nu ben ik met anderhalf uur per week klaar en mijn tegenzin is ook een stuk minder nu!
                            Met Milon zal ik zeker zo snel niet stoppen

Comment

Bitch ass motivatie dan xD

Zo een soort cirkel is er bij ons ook, heb er de eerste 3 weken ofzo getraind toen ik net begon. Wist toen niet beter en moest sowieso nog even rustig aan doen met alles, beginner enzo. Ben daarna naar echt de machines gegaan voor 3 weken weer ofzo en nu alleen nog maar in het krachthok. Traint veel fijner als zo een cirkel, meer motivatie, kan er altijd lekker tekeer gaan.
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X