Deadlift zonder schoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deadlift zonder schoenen

Gister stond ik lekker te deadliften en toen kreeg ik de tip van iemand die erg serieus bezig is met de sport. Meestal houd ik niet zo van tips, maar deze man heeft op nationaal niveau in Frankrijk meegedraaid, dus ik dacht, laat ik is luisteren.

Hij zei me dat ik mijn schoenen uit moest doen als ik deadlift, had het nog nooit eerder gehoord, maar toen ik het deed was het opzich wel fijn. Iemand anders die dit ooit heeft horen zeggen of niet? Hij heeft me ook nog gezegd waarom ik het deed, maar helaas heb ik dat door mijn gebrekkig Frans niet meegekregen.

Ik doe altijd zonder schoenen, dus weet het verschil niet.. het voelt wel erg natuurlijk, neem aan dat je dat bedoeld?
    ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
    Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

Ik lees wel vaker dat mensen op zo dun mogelijke zolen gaan deadliften. Mijn eerste gedachte zou zijn dat je dan ietsjes meer voordeel hebt bij de lift-off: je hoeft immers minder diep te starten. Of er verder nog een voordeel aan zit weet ik niet, want anders zou je hetzelfde kunnen doen door schijfjes onder de bar te leggen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ik doe geen dl meer op dit moment maar wel rack pulls, doe ik ook met schoenen uit.
        staat stabieler voor mijn gevoel.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

hoe minder zool, hoe minder demping. des te minder kracht verlies je door eerst te zakken in een ondergrond eer je een keer omhoog gaat. zoals kut kurk als ondergrond bijvoorbeeld.

geen schoenen zorgt er ook voor dat je voeten zich fatsoenlijk kunnen spreiden en hun natuurlijke vorm aan nemen voor een bredere en stevigere basis.

Comment

Door de bovenstaande redenen deadlift ik nu ook op sokken ipv mijn binnenschoenen. ZItten mensen je ook aan te kijken als je ineens je schoenen uitdoet en gaat deadliften en je meest lelijke gezichten ten toon stelt..
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Door de bovenstaande redenen deadlift ik nu ook op sokken ipv mijn binnenschoenen. ZItten mensen je ook aan te kijken als je ineens je schoenen uitdoet en gaat deadliften en je meest lelijke gezichten ten toon stelt..

Je moet ook kiezen wpb...of schoenen uit of lelijk kijken.......
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Je moet ook kiezen wpb...of schoenen uit of lelijk kijken.......
                Mag het ook beide, want lelijk kijken doe ik toch wel met of zonder schoenen
                "Straight outta gym"

Comment

Het belangrijkste om sterker te worden en te groeien is lelijk kijken he.....mensen om je heen gaan dan wel lelijk kijken als je je schoenen uit doet. hahaha

Comment

Het belangrijkste om sterker te worden en te groeien is lelijk kijken he.....mensen om je heen gaan dan wel lelijk kijken als je je schoenen uit doet. hahaha
                    zolang dat gewicht maar omhoog gaat, is mijn dag goed hoor.. Ze kijken maar de andere kant op..geluiden van moeite, pijn, de mislukte gezichten die je erbij trekt.. Alles is geoorloofd naar mijn mening!
                    "Straight outta gym"

Comment

schreeuwen erbij? :P
                      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                        schreeuwen erbij? :P
                        het zijn nooit hele kreten, maar hooguit kleine "schreeuwtjes" van een paar seconden of half gegrom
                        "Straight outta gym"

Comment

Ik DL ook zonder schoenen.
                          SQ soms ook zonder.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            het zijn nooit hele kreten, maar hooguit kleine "schreeuwtjes" van een paar seconden of half gegrom
                            We hebben het nog steeds over krachttraining toch he.....?

Comment

We hebben het nog steeds over krachttraining toch he.....?
                              Hahaha, jazekerrrr
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X