Originally posted by BelowZero
View Post
Bankdruk techniek
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View PostGeneuzelf over wat wel of niet beter is. ieder zn eigen styl en doelen.
Dus nee, geneuzel vind ik het zeker niet.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by BelowZero View PostFalstyr's 120 kg bench. - YouTube
zoals gewoonlijk weet noppert niet waar hij het over heeft. laat hem maar lekker onzin uitkramen in het hoekje bij de andere dwazen die hem naar de mond lullen. hij kan niet eens een zakje chips met de juiste techniek open maken. :P
Ben jij dit Falstyr?
Paused 135kg Bench Press - YouTubeLast edited by Falstyr; 24-11-2012, 14:41.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEigen stijl of niet, er is wel sprake van een basis van waaruit je aan de slag gaat. Als je bijvoorbeeld met een bolle rug, met de voeten naar binen gedraaid en met de ellebogen omhoog staat te squatten kun je wel beweren dat het je eigen stijl is, maar of je goed bezig bent is weer wat anders.
Dus nee, geneuzel vind ik het zeker niet.
Wel of geen arch is niet percee verkeerd als je het voor het juiste doel toepast.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostDan heb je het over verkeerde techniek.
Wel of geen arch is niet percee verkeerd als je het voor het juiste doel toepast.
Prima reactie van revius/Ziyed trouwens in dat onderwerp. Die heeft er overduidelijk meer verstand van.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Below ga maar van die forum af hahaha. Wat een figuren daar. Martin is van zn beetje alle fora's weggepest omdat hij zich voordoet als een guru.
Dbb en BN is waar ik dit heb zien gebeuren. Mooiste post was die tegen inferno, een lid hier op BN die kwa lichaamsgewicht/krachtstats zo een beetje sterkste hier is. Terwijl die zelf op een bankje ligt waar iemand boven hem deadlift.
ff mooiste stukje uit dat topic quoten :" Idd hufters vetzakken en dunne h**renzonen die powerlifters 1 x 150 drukken vlekken ze zich helemaal de man Laatst ook bollejan trekt zon Pakje aan om 1 x 200 te squaten hallo 1 x 150 kilo deadlifyen en dan het gewicht laten vallen baba"
Begrijp jij er wat van? Ik in ieder geval niet."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
voor de zeikerds die nog steeds niet weten hoe ze moeten pressen...
T NATION | The Virtual Bench Press Seminar
Comment
-
Originally posted by Nocerino View Postff mooiste stukje uit dat topic quoten :" Idd hufters vetzakken en dunne h**renzonen die powerlifters 1 x 150 drukken vlekken ze zich helemaal de man Laatst ook bollejan trekt zon Pakje aan om 1 x 200 te squaten hallo 1 x 150 kilo deadlifyen en dan het gewicht laten vallen baba"
Begrijp jij er wat van? Ik in ieder geval niet.
Comment
-
Er zijn nu veel varkens beledigt!!!
Martin snapt dingen niet zo, beetje de weg kwijt denk ik in de wereld van krachtsport(is BB eigenlijk wel een krachtsport?)
BBers moeten niet gaan miepen wat de beste techniek is, wil je de beste techniek kwa power?Kijk je naar een PLer, wil je de techniek om je borst op de juiste manier voor je ontwikkeling doen doe je het als BBer, al denk ik dat de PL manier de minste kans op blessures geeft en massa bouwt maar goed dat is aan ieder om te beslissen, als je logisch nadenkt en enige kennis van anatomie hebt is het makkelijk te verklaren waarom je met de PL techniek zelden een blessure krijgt.
Zo geef ik jongens die willen deadlift voor power ze het een PLer moeten vragen en geen BBer, BBers deadliften anders vanuit het trainen van de onderrug, de PL manier is veel effectiever als het gaat om algehele power en massa, Martin gelooft dat ook niet, zijn 2 werelden kwa doel die hij moeilijk uit elkaar kan houden.
Hij kan zich beter druk maken om ze gezondheid."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 uur geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment