lekkerste spiergroep om te trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lats, en dan niet met chin ups/pull ups maar gewoon loeizware rows, dat vind ik lekker
    Verder vind ik triceps ook lekker, die pump daar voelt gewoon te goed. Schouders vind ik ook lekker trainen. Dat is mijn top 3, biceps vind ik de vervelendste groep van allemaal, beetje curlen zie ik de lol niet van in.

Wat veel mensen zeggen benen, vind de training zelf ook super! Keihard zweten en zwaar squatten. Bovengenoemde drie vind ik alleen lekkerder voelen tijdens het trainen zelf.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Armen, kuiten en benen vindt ik zalig om te trainen...de rest moet ook maar doe ik minder graag
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Rug. Chinnen, dumbellrow en deadliften, voelt alsof je alles aan kan.

Comment

Schouders, gisteren benen gedaan. Viel bijna om van ellende xD

Comment

Borst, biceps, schouders.

Comment

Schouders/borst/traps
              Make it happen, shock everyone!

Comment

ik zei eerst quadriceps maar ik heb zojuist een super rug training gehad dus die staat ook erg hoog bij mij.

Comment

borst altijd goede training en ben ook erg fan van een grote mooie ronde volle borst
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Lekker Rug (Barbell Row'en voelt echt heerlijk) en Triceps. Dan vooral de kickbacks zijn lekker. Maar inderdaad zoals de rest grotendeels ook al aangaf: Benen voor dat kapotte gevoel, dat je echt alles hebt gegeven. Buik vind ik echt enorm saai en vervelend.

Comment

Zonder twijfel is mijn favoriet de benentraining, in het bijzonder de bilspieren. Het is gewoon jammer dat ik er nooit meer spierpijn aan heb... was zo lekker als je dan ging zitten! Triceps vind ik ook leuk om te doen, liefst lekker dippen.

Comment

Rug vind ik het lekkerst.

Benen vind ik het moeilijkst omdat ik niet voluit kan gaan. Heb namelijk 9x mijn knie uit de kom gedraaid. Dus dat is echt een zwakke plek.

Sinds kort ben ik gaat squatten en ben nu heel rustig aan op 38 kg (+20kg stang.)
                        Ik doe elke work-out steeds 4kg erbij.
                        Hier ben ik heel blij mee, want 1 jaar geleden kon ik nog geen squat maken zonder stang. Maar heb het meeste voldoening als ik mijn benen heb getraind.

Comment

Rug doe ik het liefst (optrekken breed en smal). Schouders voel/zie ik het best. Borst zou ik het best willen voelen.

Comment

borst <3

Comment

borst/triceps/schouders of lats het liefst.
                              Haat aan -> buik/biceps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X