delta spier
Collapse
X
-
Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat voorkant schouders niet isoleren overbodig is omdat je die al met andere oefeningen gebruikt.
zware mp's zijn imo een must voor een de schouder.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostVind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat voorkant schouders niet isoleren overbodig is omdat je die al met andere oefeningen gebruikt.
zware mp's zijn imo een must voor een de schouder.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/4...ead-press.html
Front raises zijn isolatie oefeningen voor de voorkant van de schouders.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
je zegt vind het raar dat ik juist daar niks voel. Die is het mooist ontwikkeld.
Waarschijnlijk vind je ze ook het lekkerst om te doen.
Net als in alles doen we graag waar we goed in zijn.
Als je niet kan rekenen heb je geen zin in de boekhouding.
Bad news. Deze spiergroep mag je het meest laten liggen. Anderen hebben meer aandacht nodig.
Dit is je best ontwikkelde spiergroep. Om verhoudingen te laten kloppen zal je dus aan je zwakkere spieren meer aandacht moeten geven.
Comment
-
Originally posted by Stormo View Post
Bad news. Deze spiergroep mag je het meest laten liggen. Anderen hebben meer aandacht nodig.
Dit is je best ontwikkelde spiergroep. Om verhoudingen te laten kloppen zal je dus aan je zwakkere spieren meer aandacht moeten geven.
Dan belast je je schouders ook zwaar.
Wat stormo zegt dus niet doen. Gewoon door blijven trainen, verhoudingen trekken vanzelf recht.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostOnzin, hoe wil je je schouders laten liggen als je gaat benchen?
Wat stormo zegt dus niet doen. Gewoon door blijven trainen, verhoudingen trekken vanzelf recht.
oke, maar ik heb idd het idee dat mijn voorkant schouders (anterior deltoid) genoeg belast word met benchen. ik heb ook altijd veel spierpijn hierin na het bankdrukken.
als ik schouders apart train in ze geheel (anterior,lateral.posterior) dan kan ik heel zwaar gaan want ben best wel sterk in mijn schouders! Alleen dan heb k nooit spierpijn de dag/dagen na de training, wat ik dus best wel vreemd vindIf you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
-
Originally posted by Ashley View PostOnzin, hoe wil je je schouders laten liggen als je gaat benchen?
Wat stormo zegt dus niet doen. Gewoon door blijven trainen, verhoudingen trekken vanzelf recht.
je zegt het hier zelf toch al. Je kunt je schouders met benchen niet laten liggen. Als je schouders super ontwikkeld zijn en je hebt bv totaal geen triceps.
Dan flikker je er toch een losse schouder oefening uit en gooit er een extra tricep in. En ga je i.m.h.o. niet nog eens je schouders benadrukken. Verhoudingen trekken echt niet zomaar recht. Die zul je met oefeningen in de gaten moeten houden en bijsturen.
Links rechts bv. Zodra je dat ziet zul je met dumpbells moeten gaan werken.
Voor mij is dat hetzelfde als wel bovenkant trainen en geen onderkant.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment