abductor machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik kan voorlopig niet squatten en deadliften omdat ik pijn in mijn borst krijg met een stang in me nek.
    Dus ik doe de adducter en de abducter machine met 40 kg.
    Deze voel ik zéker na de training.
    Denk wel dat deze oefeningen dus werkt voor mijn dijen en binnekant benen.
    I don't care what the whisperers say
    Cos' they whisper too loud for me
    na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      De knieën moeten idealiter bij het uitvoeren van elke vorm naar buiten worden gericht. Dus ook wanneer je voeten dichter bij elkaar staan.

Oh, ik dacht dat wanneer je de knieen dichtbij houd het een gewone squad is en uit elkaar sumo maar is dus afstand tussen voeten, weer wat geleerd
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
        Oh, ik dacht dat wanneer je de knieen dichtbij houd het een gewone squad is en uit elkaar sumo maar is dus afstand tussen voeten, weer wat geleerd
        nu heb je het goed, knieën moeten NOOIT naar binnen staan!

sumo is gewoon breed staan.

er zijn isolatie oefeningen en er zijn samengestelde oefeningen. ben je zwak in je benen, pak t apparaat. benb je sterk in je benen, squatten en deadliften (sumo)
        ben je zwak dan squat je alleen met de stang of net iets meer, ben je sterk squat je met honderdduizend.
        squat is niet vervangbaar qua oefening wat je doelen ook zijn hoort deze in je pakket te zitten
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          nu heb je het goed, knieën moeten NOOIT naar binnen staan!

sumo is gewoon breed staan.

ben je zwak dan squat je alleen met de stang of net iets meer, ben je sterk squat je met honderdduizend.
          squat is niet vervangbaar qua oefening wat je doelen ook zijn hoort deze in je pakket te zitten
          naar binnen als een X lijkt me raar idd, maar zie veel mensen het doen met knieen boven hun voeten, narrow stanced squad heet dat volgens mij
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X