abductor machine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• abductor machine

Ik doe ze eigenlijk nooit, en kom ze nooit tegen in logjes.

Hoe belangrijk vinden jullie deze oefening voor massa? kan deze oefening wat toevoegen? ik voel namelijk goed dat de binnen en buitenkant werken en dat heb ik met geen een andere oefening. Dan bedoel ik dus die 2 machines waar je je benen naar buiten en naar binnen drukt.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Ik squat nu sumo style waarbij je hem dus meer aanspreekt aan de binnenkant. Abductor ik vind het altijd een vrouwe ding XD

Comment

Originally posted by wzoet View Post
      Ik doe ze eigenlijk nooit, en kom ze nooit tegen in logjes.

Hoe belangrijk vinden jullie deze oefening voor massa? kan deze oefening wat toevoegen? ik voel namelijk goed dat de binnen en buitenkant werken en dat heb ik met geen een andere oefening. Dan bedoel ik dus die 2 machines waar je je benen naar buiten en naar binnen drukt.
      Dat is een van de meest belachelijke, nutteloze oefeningen die je kunt doen voor massa. Voor massa moet je squatten.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Waar is die dan wel goed voor?

Natuurlijk staan sq en dl voorop maar vroeg me af waar ze dan goed voor zijn.
        Deed ze nooit tot afgelopen vrijdag en kan nu haast niet meer lopen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Ik squat nu sumo style waarbij je hem dus meer aanspreekt aan de binnenkant. Abductor ik vind het altijd een vrouwe ding XD
          Ik ben er zelf van overtuigd dat als je de abductor doet, dat het je wat extra kracht zal geven voor de squat, zeker in sumo style.

En wat je zegt; het lijkt inderdaad een vrouwen ding, Maar hoe is dit zo gekomen ??

Wss omdat het apparaat bij de meeste van ons in de sportschool alleen door vrouwen worden gedaan, Als wij stoppen met de Bench Press en laten dit overnemen door vrouwen, is dit dan over 10 jaar ook een vrouwen ding ??

Vroeg me het even af, haha

Comment

Omdat de abductor een isolatie oefening is en de vrouwen met probleemzones denken plaatselijk vet te kunnen verbranden....
            Of positief gezien: vrouwen die al heel wat vet in benen kwijt zijn geraakt en het strak willen maken.
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
              Ik ben er zelf van overtuigd dat als je de abductor doet, dat het je wat extra kracht zal geven voor de squat, zeker in sumo style.
              Hoe kom je daar nou bij, doen powerlifters soms deze oefening?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Vraag me wel af waar deze dan wel goed voor is.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                  Omdat de abductor een isolatie oefening is en de vrouwen met probleemzones denken plaatselijk vet te kunnen verbranden....
                  Of positief gezien: vrouwen die al heel wat vet in benen kwijt zijn geraakt en het strak willen maken.
                  Maar daar is dan toch juist de sumoquat voor, meer gericht op de binnenkant van de dijen? ........anders doe ik hem al die tijd al voor niets............
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Beaudien,deze is óók voor de binnenkant,er zijn meer wegen,deze is alleen meer geisoleerd denk ik.Volgens mij is die ook wel goed voor de sluitspieren.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Maar daar is dan toch juist de sumoquat voor, meer gericht op de binnenkant van de dijen? ........anders doe ik hem al die tijd al voor niets............
                      Sumosquad is die met knieën naar buiten toch? en boos kijken natuurlijk! zoals Bloodsound ook zegt zijn er meerdere... ander "voordeel" van de abductor is dat het de knieen minder belast.

Heb hem zelf trouwens nooit gedaan want komop zeg, ben geen vrouw
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                        Sumosquad is die met knieën naar buiten toch? en boos kijken natuurlijk! zoals Bloodsound ook zegt zijn er meerdere... ander "voordeel" van de abductor is dat het de knieen minder belast.

Heb hem zelf trouwens nooit gedaan want komop zeg, ben geen vrouw
                        De knieën moeten idealiter bij het uitvoeren van elke vorm naar buiten worden gericht. Dus ook wanneer je voeten dichter bij elkaar staan.

- Dave Tate

Comment

er zijn isolatie oefeningen en er zijn samengestelde oefeningen. ben je zwak in je benen, pak t apparaat. benb je sterk in je benen, squatten en deadliften (sumo)

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                            er zijn isolatie oefeningen en er zijn samengestelde oefeningen. ben je zwak in je benen, pak t apparaat. benb je sterk in je benen, squatten en deadliften (sumo)
                            Wat is dat nou voor onzin? Ben je zwak in je benen dan ga je squatten en deadliften met een laag gewicht.
                            - Dave Tate

Comment

Juistum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X