Borst en Armspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst en Armspieren

Hier ben ik dan weer....

Nouja.

Mijn vraag is: Hoe krijg ik grotere Borsten/bredere en grotere/bredere armspieren ?
    Ik heb geen enkel apparaat.
    Bij voorbaad dank

gewoon met dumbells ? ook het beste trouwens

Comment

Dubells?

Comment

Dat vereist meer wilskracht dan dat je nu toont ben ik bang, begin eens met je huidige situatie, gewicht, bodyfat%, lengte, trainingsschema en voedingsschema
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Oke. ik ben nog maar beginner

13 jaar oud dusja. had er niet bij stil gestaan

Comment

Hopelijk heb je al Engels geleerd op school.

#1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides!
            Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
              Hopelijk heb je al Engels geleerd op school.

#1 Exercises Guide! Over 300+ Free Exercise Videos And Guides!

Het is wel met gewichten maar bedankt

Comment

@antoine01

Bedoelde je dat je helemaal geen gewichten hebt?
                Misschien toch eens overwegen om dumbells te kopen, zoals snotaap al voorstelde.
                Laissez Faire

Comment

Originally posted by antoine01 View Post
                  Oke. ik ben nog maar beginner

13 jaar oud dusja. had er niet bij stil gestaan
                  Goede zaak dat je er nu al mee bezig bent, als je het goed aanpakt ben jij een grote beer tegen de tijd dat de je vrienden gaan denken hee ik wil een brede man worden

Je kunt ook jaren lang wat aan gaan kloten zoals velen van ons hebben gedaan.
                  Ik raad je aan om heel veel topics te gaan lezen, dat kost heel veel tijd. Vooral om alles te onthouden(schrijf dingen op die je belangrijk vind)
                  Het is niet zo simpel dat je een bepaalde oefening kan doen om breed te worden, was het maar zo.

Als je na het lezen van topics over voeding en oefeningen vragen hebt, voel je vrij die te stellen

wel doen hè!

succes
                  189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                  Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                    Ik raad je aan om heel veel topics te gaan lezen, dat kost heel veel tijd. Vooral om alles te onthouden(schrijf dingen op die je belangrijk vind)
                    Het is niet zo simpel dat je een bepaalde oefening kan doen om breed te worden, was het maar zo.

Als je na het lezen van topics over voeding en oefeningen vragen hebt, voel je vrij die te stellen
                    )
                    Amen!
                    Laissez Faire

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                      Goede zaak dat je er nu al mee bezig bent, als je het goed aanpakt ben jij een grote beer tegen de tijd dat de je vrienden gaan denken hee ik wil een brede man worden

Je kunt ook jaren lang wat aan gaan kloten zoals velen van ons hebben gedaan.

wel doen hè!

succes

Dus blijkbaar klopt het wat ze zeggen: "met lezen kom je het verst"

Comment

Gelukkig ben je 13 en zal je nog vele jaren groeien en vanzelf breder worden
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Gelukkig ben je 13 en zal je nog vele jaren groeien en vanzelf breder worden
                          breder worden hoop ik niet xd
                          groter worden? ik ben nu 1.80 en groei tot me 2.10 dus dat is hopelijk een goed teken :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X