Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb het ook gelezen. Het lijkt wel op 21en voor biceps: eerst 7 halve  curls, dan 7 halve curls boven en dan 7 over de gehele beweginsbaan.
Kuiten blijft toch een groot deel genetisch. Het is de moeilijkste spier om te laten groeien als je er geen aanleg voor hebt.
Zowel mijn vader als moeder hebben aardige kuiten. Voordat ik begon met trainen waren mijn kuiten latjes, terwijl ik wel zo'n 8 jaar tennis heb gedaan. Nu ik ze al een tijdje train zijn ze wel gegroeit, maar nu nog zijn ze zeker niet groot. Dat vind ik apart, omdat mijn ouders wel aardige kuiten hebben.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment