Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb het ook gelezen. Het lijkt wel op 21en voor biceps: eerst 7 halve  curls, dan 7 halve curls boven en dan 7 over de gehele beweginsbaan.
Kuiten blijft toch een groot deel genetisch. Het is de moeilijkste spier om te laten groeien als je er geen aanleg voor hebt.
Zowel mijn vader als moeder hebben aardige kuiten. Voordat ik begon met trainen waren mijn kuiten latjes, terwijl ik wel zo'n 8 jaar tennis heb gedaan. Nu ik ze al een tijdje train zijn ze wel gegroeit, maar nu nog zijn ze zeker niet groot. Dat vind ik apart, omdat mijn ouders wel aardige kuiten hebben.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment