Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik mag geen eens deadlifts doen op mijn sportschool. Slecht voor je rug.
Ik weet niet of je Engels kunt lezen? In het artikel staat ook genoemd op welke manier het slecht kan zijn voor je rug en hoe je je rug kunt beschermen. Zoveel sportscholen, zoveel instructeurs, zoveel adviezen.... Ik kan je aanraden niets zomaar aan te nemen zonder te vragen naar de reden en er zelf eens wat informatie over te lezen.
Had vroeger altijd last van mijn rug, kreeg weer last ervan doordat ik te diep ging met low bar squat, deadliften heeft nooit pijn veroorzaakt, hooguit flink wat spierpijn de volgende dag
Had vroeger altijd last van mijn rug, kreeg weer last ervan doordat ik te diep ging met low bar squat, deadliften heeft nooit pijn veroorzaakt, hooguit flink wat spierpijn de volgende dag
Ik denk niet dat het te wijten is aan de diepte. Wellicht was er sprake van bolling van je onderrug omdat je niet flexibel genoeg bent.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik doe enkel de RDL, dacht eigenlijk voorheen dat dat SLDL was. Uitvoering van wat dus blijkbaar echt de SLDL is vind ik er gewoon eng uitzien.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Ik mag geen eens deadlifts doen op mijn sportschool. Slecht voor je rug.
Gewoon doen. Jij betaald toch geld aan die sportschool, lekker doen wat jij wilt. Zolang je alles heel houd en het is als je het goed uitvoerd heerlijk voor je rug, ik heb nu fijne spierpijn her en der
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Voor het hele verhaal: trek 15 minuten van de gemiddeld 42000000 die je hebt in je leven. Ze zijn het waard. Inferno heeft het werk van het zoeken van het artikel al gedaan.
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment