Filmpje: Goeie squat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke, dus de vorm van me squat is zegmaar wel goed, maar ik heb een beetje pelvis rollunder waar ik aan moet werken. Ik heb gekeken naar topics van pelvis rollunder of butt wing, maar daar staan geen oefeningen in, alleen dat je het moet 'rekken'. Er zullen vast topic zijn waar dat wel in staat, maar die kon ik niet vinden.
    Er was wel 1 filmpje in dit topic geplaatst, waar de man zich aan een paal vasthoud en de squatbeweging maakt, rek je ze zo op?

Bedankt voor de reacties iig!
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
      Oke, dus de vorm van me squat is zegmaar wel goed, maar ik heb een beetje pelvis rollunder waar ik aan moet werken. Ik heb gekeken naar topics van pelvis rollunder of butt wing, maar daar staan geen oefeningen in, alleen dat je het moet 'rekken'. Er zullen vast topic zijn waar dat wel in staat, maar die kon ik niet vinden.
      Er was wel 1 filmpje in dit topic geplaatst, waar de man zich aan een paal vasthoud en de squatbeweging maakt, rek je ze zo op?

Bedankt voor de reacties iig!
      Dan moet je maar even kijken in de lijst onderwerpen die door mij zijn gestart.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dan moet je maar even kijken in de lijst onderwerpen die door mij zijn gestart.
        ga ik doen, dankjewel!
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X