Originally posted by Falstyr
View Post
Filmpje: Goeie deadlift?
Collapse
X
-
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
-
+ let op de stand van je hoofd. Je kijkt nu iets te veel naar boven, kin iets meer in, komt je kruin meer in het verlengde van je nek. Zoek een vast punt op de vloer waar je naar kijkt. Al kan ik je hoofd niet helemaal zien... bovendien heb ik nu zelf bijna een stijve nek van het kijken, heb maar niet te vaak gekeken naar je filmpje.
Comment
-
Originally posted by Pallas View Post+ let op de stand van je hoofd. Je kijkt nu iets te veel naar boven, kin iets meer in, komt je kruin meer in het verlengde van je nek. Zoek een vast punt op de vloer waar je naar kijkt. Al kan ik je hoofd niet helemaal zien... bovendien heb ik nu zelf bijna een stijve nek van het kijken, heb maar niet te vaak gekeken naar je filmpje.
Haha jaa sorry, kon het niet anders krijgen, zou het volgende keer misschien wat anders filmen, en ben niet heel goed met de computer om het te bewerken. Sorry,,Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ik heb de tips toegepast en weer gefilmt, weer scheef, sorry, anders sta ik er half op
second time deadlifting - YouTube
reacties zijn welkom.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostHet pad van de stang is nog steeds niet recht, het gewicht moet als het ware tegen je benen plakken. Als je meer dan je eigen gewicht gaat tillen kan dit niet anders, anders val je voorover.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostHuh? Ik wil dat instructiefilmpje wel eens zien dan... oja en denk aan de positie van je hoofd.
bij 4 minuten, hij zegt we go RDL down the way (of zo iets)
Oke, bedankt voor de tip.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Dat filmpje klopt wel maar er zit een horizontale beweging in het pad van de stang, dat bedoel ik. En je zet hem niet volgens het filmpje neer, want je gaat door je knieen voordat de stang onder je knieen is. Met zwaar gewicht gaat dat blauwe plekken opleveren, vraag maar aan ondergetekendeLid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostDat filmpje klopt wel maar er zit een horizontale beweging in het pad van de stang, dat bedoel ik. En je zet hem niet volgens het filmpje neer, want je gaat door je knieen voordat de stang onder je knieen is. Met zwaar gewicht gaat dat blauwe plekken opleveren, vraag maar aan ondergetekendeDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostJup eerst je heupen terugduwen. En koop schijven van 20 kgDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostJa maar met 2 van 20 begin je hoger, je rug staat nu wel goed maar dat is gewoon zoals het meestal wordt gedaan, je kunt dan eventueel de rom nog vergroten door je greep te verwijden.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
16 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment