Thuis Fitness ( Beginner )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kontridder View Post
    oo ja , zoek maar even een vacature op voor fitnessinstructeur. Moet je hogeschool voor hebben gedaan sukkel.
    Wat is het niveau van dit forum toch bijzonder laag.
    Volgens mij hebben die injecties van je, je hersens beetje aangetast want het grote deel van dit forum heb hoger dan hbo gestudeerd
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Eerst contest winnen.
      dan hoop ik toch dat je zwaar af gaat met zulk gedrag prettige dag verder

Comment

Originally posted by mratos View Post
        dan hoop ik toch dat je zwaar af gaat met zulk gedrag prettige dag verder
        Wat heeft resultaat met gedrag te maken. Het is geen mr personality wedstrijd.

Comment

ga er trouwens maar vanuit, dat het eerste jaar dat je train verloren is.

Het eerste jaar is het leer jaar.....en iedereen die begint denk dat hij het allemaal wel weet.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
            Ik weet voor bijna 95% dat mensen er hier meer van af weten dan die instructeuren op de fitness scholen
            pfff al die internet helden bedoel je.

Wil je wat weten...go to the big people!

Comment

nope maar een opgeblazen ego doet nooit zoveel wonderen

Comment

oo ja , zoek maar even een vacature op voor fitnessinstructeur. Moet je hogeschool voor hebben gedaan sukkel.
                Voor een vacature als fitniss instructeur moet je niet ALTIJD hoge school gedaan hebben. Kan je even goed leren als 7 de jaar of in avond school.
                Je kan dat ook in hoge school doen maar daar leren ze enkel de basis. Het meer diepgaandere omtrent BB leer je enkel door te doen, te lezen, en veel te luisteren.

En dus ja op dit forum zijn er veel mensen die er meer van af weten dan een fitniss instructeur. Het is de ervaring die het hem doet.
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                  Voor een vacature als fitniss instructeur moet je niet ALTIJD hoge school gedaan hebben. Kan je even goed leren als 7 de jaar of in avond school.
                  Je kan dat ook in hoge school doen maar daar leren ze enkel de basis. Het meer diepgaandere omtrent BB leer je enkel door te doen, te lezen, en veel te luisteren.

En dus ja op dit forum zijn er veel mensen die er meer van af weten dan een fitniss instructeur. Het is de ervaring die het hem doet.
                  oke , mogelijk. Maar 95% van dit forum zou meer weten ? Jongens hier kennen het verschil nog niet tussen carbs en goede vetten. Sjezus.

Comment

oke , mogelijk. Maar 95% van dit forum zou meer weten ? Jongens hier kennen het verschil nog niet tussen carbs en goede vetten. Sjezus.
                    Nee maar dat beweer ik toch ook niet?
                    Ik heb het wel degelijke over de iets oudere en gemotiveerde leden. De rest moet zich eerst bewijzen.
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

oke , ben ik blij dat je die stelling niet volgt. En tuurlijk zitten hier geleerde mensen. zo een 10% waarvan 5% actief.

Comment

oke , ben ik blij dat je die stelling niet volgt. En tuurlijk zitten hier geleerde mensen. zo een 10% waarvan 5% actief.
                        eerst maar je een fout, nu probeer je het weer recht te praten met "natuurlijk zitten hier geleerde mensen" man wat moet je hier niemand mag je zoek een ander forum!

Comment

Originally posted by amazing View Post
                          eerst maar je een fout, nu probeer je het weer recht te praten met "natuurlijk zitten hier geleerde mensen" man wat moet je hier niemand mag je zoek een ander forum!
                          Ik trek niets recht , Hij beweert dat 95% van dit forum geleerder is dan de gemiddelde fitness instructeur. hahahaahah

Comment

Ik trek niets recht , Hij beweert dat 95% van dit forum geleerder is dan de gemiddelde fitness instructeur. hahahaahah
                            dat is inderdaad lichtelijk overdreven:P

maar , ik denk toch dat we gemiddeld op dit forum, meer weten dan die lui van die fitness zalen omdat wij specifiekere strengere doelen hebben dan zij.

Comment

Kneusje, fitnessinstructeur ben je al met een cursus

Daarbij op de meeste sportscholen lopen instructeurs rond die zelf nog geloven dat je van een wheyshake groeit als een malle.
                              Jouw niveau is inderdaad bijzonder laag, getuige die zielige posts om met een contest mee te mogen doen

Comment

NOG 1 post maaat!!! lekker meedoen he.

En ik denk niet dat je wint helaas,...mt kiest de winnaars en of je nou een perfect fysiek hebt ofniet. Lijkt me dat je zulk gedrag geen volwaardige bb' of beacboy bent

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X