Geen squatrek...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen squatrek...

Hey guys,

De afgelopen weken ben ik gaan squatten met barbells en het gaat goed, maar ik merk dat ik veel meer kan squatten dan ik nu doe. Het punt is, is dat er geen squatrek aanwezig is in mijn sportschool. er IS wel een rek, maar daar zit een bankje aan vast gesoldeerd. Wat o wat kan ik hier aan doen? Iemand nog creatieve oplossingen?
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

ten 1ste andere sportschool zoeken.
    anders ergens zoeken waar je hem op kan leggen, ik kon hem bij mijn vorige sportschool op een leg raise machine doen was niet ideaal maar kan wel.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ook geen smithrack? Verder kan je ook front squats doen en zercher squats.
      Vraag desnoods aan de eigenaar van de sportschool wanneer het squatrack/cage komt vanwege de veiligheid......
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        ten 1ste andere sportschool zoeken.
        anders ergens zoeken waar je hem op kan leggen, ik kon hem bij mijn vorige sportschool op een leg raise machine doen was niet ideaal maar kan wel.
        Die hadden we nou juist eerst, maar die hebben ze weggehaald...

Vraag desnoods aan de eigenaar van de sportschool wanneer het squatrack/cage komt vanwege de veiligheid......
        Ja smithrack hebben ze wel alleen kan ik daar de barbell niet opleggen.
        Front squats heb ik ook in mijn schema, maar met normale squats is mijn enige optie om de smith machine te gebruiken...

Bedankt voor de reacties, zal het nog is ff goed bekijken of ik een nood plekje kan vinden totdat ze een rek hebben.

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Als het zo'n spa is, dan zal die arme eigenaar zich wel dood schrikken als aan hem/haar die vraag wordt gesteld.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Als het zo'n spa is, dan zal die arme eigenaar zich wel dood schrikken als aan hem/haar die vraag wordt gesteld.

Hij/zij zal nog harder schrikken als er ongelukken gebeuren.......

gewoon anders een keer in scene zetten als er niemand bij is verder of als niemand het ziet, gaan liggen naast het bankje met de barbell over je heen en iema anders de een paar schijven even laat vallen voor de nebodigde herrie....moet je kijken hoe snel er een knap rack komt..........

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post

Ja smithrack hebben ze wel alleen kan ik daar de barbell niet opleggen.
              Front squats heb ik ook in mijn schema, maar met normale squats is mijn enige optie om de smith machine te gebruiken...

Bedankt voor de reacties, zal het nog is ff goed bekijken of ik een nood plekje kan vinden totdat ze een rek hebben.
              Maar ja dan doe je voorlopig smith squats en wat frontsquats, is toch ook geen probleem? Werkt ook gewoon en als je het goed doet, prima te doen in de smith. Kan niks mis gaan.

Comment

gewoon anders een keer in scene zetten als er niemand bij is verder of als niemand het ziet, gaan liggen naast het bankje met de barbell over je heen en iema anders de een paar schijven even laat vallen voor de nebodigde herrie....moet je kijken hoe snel er een knap rack komt..........
                Dat ga ik maar eens een keer doen in de sportschool waar ik lid ben zodat ze eindelijk een powerrack aanschaffen! Vanwege mijn lengte moet ik uit de squat rack stappen om te squatten, omdat de bar anders tegen stangen klettert als ik diep ga.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dat ga ik maar eens een keer doen in de sportschool waar ik lid ben zodat ze eindelijk een powerrack aanschaffen! Vanwege mijn lengte moet ik uit de squat rack stappen om te squatten, omdat de bar anders tegen stangen klettert als ik diep ga.
                  oue sportschool waar ik eerst trainde hadden ze een soort van rack staan, raar ding, maar stond ook totaal verkeerd, in een hoekje vlak naast een muur en regelmatig opengaande deur van zonnebank.... dus ook lekker gevaarlijk.

Comment

Zal ze is flink laten schrikken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X