iemand ervaring met deze smith

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand ervaring met deze smith

BodyCraft Jones 3D Smith Machine - Helisports.nl

Dankuwel
    Olivier

Geen ervaring mee, maar waarom een smith ? Waarom geen cage of rack ?

Comment

Systeem is gelijk aan rack of cage omdat je ook een voorwaards en achterwaartse beweging hebt.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        Systeem is gelijk aan rack of cage omdat je ook een voorwaards en achterwaartse beweging hebt.
        Dat maakt het nog niet gelijk aan een rack of cage, want de baan van de beweging wordt nog steeds door de machine bepaald en dat geldt ook voor het evenwicht. Dat is een feit.

Ik ziet er het nut niet van in om zo'n duur apparaat te kopen. Een apparaat waarbij men zijn best heeft gedaan om het gewicht voorwaarts en achterwaarts te laten bewegen om zodanig het trainen met losse gewichten na te bootsen. Dan kun je beter met losse gewichten trainen vind ik. Dat was mijn mening.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

evenwicht is iid bepaald, my bad.
          maar op en neer voor en achterwaarts niet lijkt mij
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Als beginner dacht ik dat dit veiliger is ??
            meer gecontroleerde bewegingen misschien

Comment

Een powercage is ook veel veiliger dan een smith. Bij de smith moet je die stang nog draaien, bij een powercage kan je het gewoon laten vallen in principe, wel rustig anders breekt de stang.
              Lid van de 200 club

Comment

Deze vraag heb je ook al geopend op DBB en daar heeft iedereen al gezegd dat je beter voor een cage kunt gaan. Maar als je zo graag deze wilt halen dan doe je het toch gewoon?
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

de Smith blijft toch een topic op zich hé.
                  Als je je erin verdiept dan merk je snel dat iedereen met kennis der zake het afraadt Ik train nog niet zo lang, maar met losse gewichten is het ook gewoon fijner en uitdagender. Er moet toch ook wat lol in zitten toch?
                  was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X