Beginnende fitnesser (Schema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende fitnesser (Schema)

Goedemiddag sporters,

Heb een tijd lang gefitnest en ben toen door te weinig resultaat gestopt. Wil het nu goed aanpakken en dus ook een voedingsschema gaan gebruiken en deze ook streng volgen.

Nu zag ik het schema voor beginners welke ik 4 tot 6 weken moet gaan volgen 3x in de week en wilde even een bevestiging van jullie hebben of dit zo goed gaat.

Warming up: 10 minuten op een matige intensiteit op de crosstrainer. Deze is essentieel voor blessure vrij trainen. Sla deze niet over!

Krachttraining zelf:

Squats
    Romanian deadlift
    Chin ups
    Bent over barbell row
    Bench press
    Standing military press
    Shrugs
    Side raise
    Sitting calf raise
    Triceps extensions
    Dumbell curl
    Hanging leg raise

Bij alle oefeningen 2x 15reps (RUST 30-90sec)

Moet ik bovenstaande onderdelen nou allemaal op 1 dag (tijdens mijn bezoek aan de fitnessclub) uitvoeren of moet ik dit verspreiden? En is de volgorde op deze manier goed?

Klopt het dat ik deze oefeningen dus 3x in de week moet doen of moet ik variëren in deze 3x ?

Hoop dat jullie me hulp / advies kunnen geven!

Je moet ze elke training allemaal 2x 15 doen.

Comment

Okè dus elke sessie die ik bij de sportschool doe, doe ik bovenstaande oefeningen 2x 15 met een tussenpauze van 30 - 90 seconden en dit 3x in de week dus

Dit gedurende 4 weken en dan een nieuw schema.

Uiteraard zorg ik dat mijn voeding dagelijks goed is d.m.v. voedings-schema's

Comment

Dat klopt, ,misschien zelfs 6 weken. daarna naar een 2 of 3 split schema gaan waarin je meer sets doet met meer reps, bijv 3x10.
        What you put in you get out.

Comment

Okè, top! Bedankt voor de bevestigin dan ga ik vanaf deze week starten met bovenstaande schema. Groei ik met bovenstaand schema wel of is dit echt puur om al je spieren voor te bereiden?

Comment

Originally posted by Dragonwire View Post
            Okè, top! Bedankt voor de bevestigin dan ga ik vanaf deze week starten met bovenstaande schema. Groei ik met bovenstaand schema wel of is dit echt puur om al je spieren voor te bereiden?
            Je zult er ook wel op groeien ! Mits je voedings schema in orde is.

Comment

Ik ga vandaag en vrijdag alvast beginnen met het trainings-schema. Ben nog aan het puzzelen met het samenstellen van mijn voedings schema. Moet nog even wat dingen opmeten zodat ik kan uitrekenen wat ik allemaal en hoeveel vooral ik van alles moet gaan eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X