Geen lijn zijkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen lijn zijkant borst

Hallo allemaal,

Ik bankdruk nu al een jaartje en ben blij met de resultaten alleen merk ik dat ik geen lijn bij mij zijkant borst heb. Mijn vetpercentage was laatst gemeten 12% dus vroeg ik me af hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen.
    Ik heb geprobeerd om meer incline te doen en de barbell wijder te pakken maar nog steeds zie ik geen lijn daar. Wat moet ik doen om een beter die lijnen te zien?

is het mogelijk dat er gewoon te weinig massa zit?
    kun je anders een foto plaatsen?
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Volgens mij ligt het niet aan massa het is moeilijk uit te leggen. Hoe kan ik een foto plaatsen?

Comment

Klik je op die paperclip van bijlagen toevoegen..

moet je hem wel eerst uploaden bij 'mijn account'

Comment

Foto van jezelf kan nog niet tot je 20 posts hebt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is jammer maar ik dacht zoiets ook al gelezen te hebben dat je geen foto`s kon plaatsen.
            Het is zegmaar dat ik alleen de onderkant een lijn heb en dan als die naar mijn oksel hoort te lopen houdt het op. Soort van halve lijn?

Comment

Originally posted by BroodjeKip View Post
              Dat is jammer maar ik dacht zoiets ook al gelezen te hebben dat je geen foto`s kon plaatsen.
              Het is zegmaar dat ik alleen de onderkant een lijn heb en dan als die naar mijn oksel hoort te lopen houdt het op. Soort van halve lijn?

misschien is je massa nog net te klein voor 12% bf om het te kunnen zien.
              dan komt het vanzelf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X