Originally posted by Pallas
View Post
Hoeveel drukken vrouwen weg?
Collapse
X
-
Originally posted by Toph View PostWat wil je, hij doet mee aan het no-fap programma. Na zo lange onthouding seksualiseer je alles
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostInderdaad, same here.
Puberjongetjes hebben ook gevoelens hoor!!!!!11!!!
Ik weet dat het niet belangrijk is wat je drukt, maar als enige vrouw bij mij op de sportschool was ik gewoon erg benieuwd waar ik sta. Maar geloof dat ik mijn frustratie dat ik nu langzaam omhoog kom wel een beetje los kan laten
Comment
-
70kg is zeker netjes! ik ken vrouwen bij mij op de atletiek club (werpers) die drukken 120-150kg.
Maar 70kg is zeker niet slecht! je verslaat aardig wat jongens haha. keep it up!Last edited by Pawky; 07-06-2012, 14:20.success trains failure complaints!
BP:1x105 DL:165
Lengte: 182cm KG: 75
Comment
-
Originally posted by Pawky View Postik ken vrouwen bij mij op de atletiek club (werpers) die drukken 120-150kg.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNee, maar zie jij eerst nog maar te komen waar ik al ben en ben geweest, zielepietje. Hoe is het nou met je eetstoornis? Gaat het alweer een beetje met je?
mijn verontschuldiging.niet dat je het misschien heeft gekwetst ofsow.
maar je idd je bent altijd gemotiveerd.Je hebt discipline (niet zoals vele vrouwen)
ook al duurt het wat langer voor sommige .maar het is dat wat een persoon sterk maakt.doorgaan doorgaan.
men eetstoosnis gaat al vele beter.ik vind dat ik genezen ben.
met trainen gaat ook heeel goed.men armen schouders qauds.gaat echt super goed.en vp is gedaald.
nou jah.het zou leuk zijn om een vrouw te hebben in mijn sportschool die ook zo gemotiveerd is en een doorzetter is.dat mis ik hier.
hier in belgie sporten niet veel mensen.serieus net terug van sportschool
1 vrouw en dat bij cardio op zo'n bergop stap dingske(weet de naam niet)
nou jah .iedereen succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment