Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als je bij zoiets nog aan seks denkt, wat zegt dat over jou? ik zeg maar zo: waar het hart vol van is, loopt het toetsenbord van over. Doe er eens wat aan.
Wat wil je, hij doet mee aan het no-fap programma. Na zo lange onthouding seksualiseer je alles
Wat wil je, hij doet mee aan het no-fap programma. Na zo lange onthouding seksualiseer je alles
Wij bedoelen hetzelfde maar jij bent iets duidelijker. In zijn andere topic heb ik al advies gegeven dat hij vrede moet sluiten met zichzelf, dat brengt hier ook een hoop rust.
Wij bedoelen hetzelfde maar jij bent iets duidelijker. In zijn andere topic heb ik al advies gegeven dat hij vrede moet sluiten met zichzelf, dat brengt hier ook een hoop rust.
Puberjongetjes hebben ook gevoelens hoor!!!!!11!!!
het spijt me zeer....
Ik weet dat het niet belangrijk is wat je drukt, maar als enige vrouw bij mij op de sportschool was ik gewoon erg benieuwd waar ik sta. Maar geloof dat ik mijn frustratie dat ik nu langzaam omhoog kom wel een beetje los kan laten
70kg is zeker netjes! ik ken vrouwen bij mij op de atletiek club (werpers) die drukken 120-150kg.
Maar 70kg is zeker niet slecht! je verslaat aardig wat jongens haha. keep it up!
Thnx. Ik kan de frustratie nu wel los laten dat ik steeds langzamer omhoog ga. Wil eigenlijk wel tot de 100 kg komen... ter zijner tijd. Nu mijn squats nog, maar dat vind ik zo irritant om te doen!
ik ken vrouwen bij mij op de atletiek club (werpers) die drukken 120-150kg.
Eerst zien dan geloven.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Nee, maar zie jij eerst nog maar te komen waar ik al ben en ben geweest, zielepietje. Hoe is het nou met je eetstoornis? Gaat het alweer een beetje met je?
mijn verontschuldiging.niet dat je het misschien heeft gekwetst ofsow.
maar je idd je bent altijd gemotiveerd.Je hebt discipline (niet zoals vele vrouwen)
ook al duurt het wat langer voor sommige .maar het is dat wat een persoon sterk maakt.doorgaan doorgaan.
men eetstoosnis gaat al vele beter.ik vind dat ik genezen ben.
met trainen gaat ook heeel goed.men armen schouders qauds.gaat echt super goed.en vp is gedaald.
nou jah.het zou leuk zijn om een vrouw te hebben in mijn sportschool die ook zo gemotiveerd is en een doorzetter is.dat mis ik hier.
hier in belgie sporten niet veel mensen.serieus net terug van sportschool
1 vrouw en dat bij cardio op zo'n bergop stap dingske(weet de naam niet)
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment