rennen in de ochtend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rennen in de ochtend

Heb zojuist een aantal km gerend (op een normaal/lekker tempo). Geen idee of dit nut heeft voor het ontbijt. Ik voel me nu iig wel heerlijk fit !

Vroeg me af of meer mensen dit doen?

Ik niet, gewoonweg omdat ik de tijd nodig heb in de ochtend voordat ik naar me werk gaat. Soms in het weekend wel, en das wel chill.

En blijkbaar heeft het behoorlijk nut. Je voelt je heerlijk fit zeg je, voor mij is dat de belangrijkste reden voor trainen in het algemeen

Comment

Ik dacht er geen tijd voor te hebben. Maar bij nader inzien kon ik toch wel een half uurtje/drie kwartier eerder op staan. Het fit zijn 's morgens vind ik in dit geval ook het belangrijkste. Heerlijk gewoon!

En als het dan ook nog nut heeft m.b.t. vetverbranding is dat een fijn extraatje!

Comment

Ik zelf heb ook gezien dat wanneer ik in de ochtend cardio doe dat ik dit veel langer volhoud.
        Dit ook omdat ik niet last heb van maagzuur/boertjes die tijdens het rennen opkomen.
        Normaal rende ik in de avond 1 of 2 uur na het avond eten.

Comment

Originally posted by Davidofff View Post
          Heb zojuist een aantal km gerend (op een normaal/lekker tempo). Geen idee of dit nut heeft voor het ontbijt. Ik voel me nu iig wel heerlijk fit !

Vroeg me af of meer mensen dit doen?
          Het is een mythe dat je meer vet verbrandt wanneer je cardio doet op een lege maag:

http://forum.bodynet.nl/afslanken/50...ed-cardio.html

Als je het echter doet omdat jij je er lekkerder bij voelt dan is het natuurlijk een ander verhaal.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X