Sqaut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sqaut

Ben vandaag na mijn ongeluk van 2 jaar geleden weer serieus begonnen met benen trainen.
    Mijn kracht in me benen is compleet verdwenen aangezien ik ook opnieuw heb moeten leren lopen etc.
    Heb vandaag 3x8x30 gedaan, wil rustig opbouwen en dat veel al best tegen.
    heeft iemand tips hoe ik het het beste kan opbouwen en gewichten verhogen etc???
    Alvast bedankt.
    BP (95kg)
    DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
    mp (55) kg

- Rek en strek oefeningen doen

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...k-routine.html

- 3 keer per week squatten, 3x5. Beginnen met een lege stang en elke daaropvolgende training 2.5kg erbij doen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Vond ik http://www.startingstrength.com/arti...t_rippetoe.pdf
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik denk dat dit handiger is om het op te bouwen met je fysio, aangezien je opnieuw heb moeten leren lopen.. neem ik aan dat je daar misschien serieuze begeleiding in nodig heb?

Ik zou zeggen,
        3x10 niet zwaar, veel rekken en strekken, en stabiliteit oefeningen voor het ontwikkelen van de rest van je benen
        success trains failure complaints!
        BP:1x105 DL:165
        Lengte: 182cm KG: 75

Comment

De fysio heb ik net achter de rug mag nu zelf verder gaan en proberen heel voorzichtig mijn oude niveau terug te krijgen.
          bedankt voor de tips !!
          BP (95kg)
          DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
          mp (55) kg

Comment

Goede tips heb je al gehad (rekken en opbouwen van gewicht). Ik zou er aan willen toevoegen: techniek gaat boven gewicht! Mijn advies: let op dat je stopt met gewicht toevoegen zodra je merkt dat je de oefening niet meer correct kunt uitvoeren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X