apparaat ipv gewichten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Ik zei niets over zijn fysiek, maar hij is wel ongelooflijk irritant met zijn "psjjt" en kansloze squats in de smith

Edit: en hij traint zijn benen te weinig gezien het verschil met zn bovenlijf.

Niks mis met smithsquats Toph (mits goed uitgevoerd)
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Daar valt wel een discussie aan te wijten, maar ik zou altijd normale squats boven smithsquats verkiezen

Hoe is het Nop?
      Train hard or go hormone

Comment

Daar valt wel een discussie aan te wijten, maar ik zou altijd normale squats boven smithsquats verkiezen

Hoe is het Nop?

Gaat lekker Tophie,
        alleen nu gaat tennisarm over en word ik verkouden...lekkerrrrr hahah
        maar sportief gaat het lekker, blijf nog steeds verbeteringen en veranderingen zien dusssssss...... heerlijk.

mbt squats, ach.... normale squats zijn normaal wel leuker en soms lekkerder, maar soms is de smith een prima oplossing. Verder is de keuze en voorkeur wat meer persoonlijk denk ik. Maar in principe dus niks mis mee.

Comment

Gaat lekker Tophie,
          alleen nu gaat tennisarm over en word ik verkouden...lekkerrrrr hahah
          maar sportief gaat het lekker, blijf nog steeds verbeteringen en veranderingen zien dusssssss...... heerlijk.

mbt squats, ach.... normale squats zijn normaal wel leuker en soms lekkerder, maar soms is de smith een prima oplossing. Verder is de keuze en voorkeur wat meer persoonlijk denk ik. Maar in principe dus niks mis mee.
          Goed om te horen dat je training lekker gaat. Is het niet verdomd lastig om te trainen met een tennisarm? Kan me voorstellen dat zware gewichten vasthouden lastig is. Voor grip gebruik je natuurlijk de onderarmspieren, waar je dan last van hebt lijkt me.
          Train hard or go hormone

Comment

je maat is ook nog een beginner he....... wie zegt dat hij het goed doet?
            Ik zie veel fitnessers, erg veel gezien ook door de jaren heen en maar al te vaak gezien dat iemand het fout voordoet aan andere beginners.
            Ik weet niet waar je traint, maar je woont in Assendelft? Train je daar ook?
            Maatje van mij traint als het goed is ook tegenwoordig weer in Assendelft. Misschien kan die eens kijken naar je uitvoering van oefeningen.
            ik zit op maxifit assendelft(heet inmiddels declub). als ie daar ook op zit vind ik t best.

Comment

Ik zei niets over zijn fysiek, maar hij is wel ongelooflijk irritant met zijn "psjjt" en kansloze squats in de smith

Edit: en hij traint zijn benen te weinig gezien het verschil met zn bovenlijf.
              valt wel mee hoor, hij squat met 160 kg.

En hij zit ook nog is laag in vp

Comment

Denk dat veel mensen het hier toch niet met je eens zijn. Smith squats zouden je rug/knieën finaal naar de *** helpen. Merk zelf ook dat als ik ze doe(vorm zoals overal op internet beschreven) met een redelijk werkgewicht mijn gewrichten dat geen tof plan vinden.

Inferno heeft er ooit een mooi artikel over gepost, over de smith machine in het algemeen ging die geloof ik.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Hierzo: http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ne-may-be.html
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                    Denk dat veel mensen het hier toch niet met je eens zijn. Smith squats zouden je rug/knieën finaal naar de *** helpen. Merk zelf ook dat als ik ze doe(vorm zoals overal op internet beschreven) met een redelijk werkgewicht mijn gewrichten dat geen tof plan vinden.

Inferno heeft er ooit een mooi artikel over gepost, over de smith machine in het algemeen ging die geloof ik.
                    Ik ken de stukken die sommigen schrijven, maar is allemaal bs. Als de uitvoering goed is heb je nergens last van, maar je moet met smith squat nooit proberen te toppen met erg zware gewichten, dan gaat het fout. Meestal gaan mensen in de smith proberen dezelfde houding aan te nemen en dezelfde beweging als los squatten. En dat gaat dus niet. Als je de smith benadert als een soort hacq squat is er niks aan de hand.

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                      ik zit op maxifit assendelft(heet inmiddels declub). als ie daar ook op zit vind ik t best.
                      Als het goed is traint ie daar idd. Hij bereid zich nu voor op de open NK van de YBF. Een big boy dus. Zal je even een pb sturen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X