Originally posted by r1mario
View Post
Is the Bench Press Overrated?
Collapse
X
-
1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Originally posted by marnop View PostDus m.a.w. de pro's met veel ervaring die les geven laten je slechte oefeningen en trainingen doen en een beginner zonder enige ervaring en kennis doet het beter.
Laten we dan ook een 20 jarig jochie van een amateurclubje uit de 6e klasse bondscoach maken.... zal vast beter zijn. Misschien winnen we dan een EK of WK.
IK ben blij dat ik les heb gehad van mensen met ervaring en kennis, met zowel ooit voetballen, bodybuilding en gitaarles. Ik heb toch meer vertrouwen in mensen met ervaring en kennis omdat die weten wat je wel en niet moet doen om groot te worden zonder problemen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by marnop View PostYates werkt met een HIT training en daar kan gewoon iedereen goed mee trainen. Als je er maar op de juiste manier mee omgaat. De Yates manier is ook relatief veilig met alle opwarmsets en opbouwen in gewicht naar slechts 1 echte werkset ipv meerdere tot totale uitputting.
Comment
-
Ik weet dat ik net aanwezig ben op bodynet, maar het valt mij op dat jullie bijna in ieder topic afdwalen naar een bitch fight. Zou het niet beter zijn om elkaars berichten te negeren aangezien jullie beide handige tips hebben maar het meestal uitdraait op elkaar afkraken?
Comment
-
Originally posted by r1mario View PostIk weet dat ik net aanwezig ben op bodynet, maar het valt mij op dat jullie bijna in ieder topic afdwalen naar een bitch fight. Zou het niet beter zijn om elkaars berichten te negeren aangezien jullie beide handige tips hebben maar het meestal uitdraait op elkaar afkraken?Laissez Faire
Comment
-
Originally posted by r1mario View PostIk weet dat ik net aanwezig ben op bodynet, maar het valt mij op dat jullie bijna in ieder topic afdwalen naar een bitch fight. Zou het niet beter zijn om elkaars berichten te negeren aangezien jullie beide handige tips hebben maar het meestal uitdraait op elkaar afkraken?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHad jij wel een leesbril op toen je las wat ik daar had geplaatst, had jij vroeger op school problemen met begrijpend lezen, of is het een combinatie van beide?
Ik begrijp je wel hoor, ik lees in vele posts van je hetzelfde. Schema's die van een pro of uit een blad komen deugen niet. Als je nou begint met dat achterwege te laten...... en je mening baseert op feiten en ervaring over die schema's dan zijn we een grote stap verder in begrip.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk begrijp je wel hoor, ik lees in vele posts van je hetzelfde. Schema's die van een pro of uit een blad komen deugen niet. Als je nou begint met dat achterwege te laten...... en je mening baseert op feiten en ervaring over die schema's dan zijn we een grote stap verder in begrip.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by r1mario View PostDenk je dat hij minstens net zo waardevol is als de platte bench press?
Ik train nu volgens het blood and guts schema van yates en hierin komt de platte bench press niet voor. Nu heb ik zelf dumbell press toegevoegd om toch nog plat ook wat te pakken. Nu zal hier wel commentaar op zijn omdat ik volgens yates zijn schema train en zelf het schema aanpas, maar wou graag plat ook nog wat toevoegen."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk begrijp je wel hoor, ik lees in vele posts van je hetzelfde. Schema's die van een pro of uit een blad komen deugen niet. Als je nou begint met dat achterwege te laten...... en je mening baseert op feiten en ervaring over die schema's dan zijn we een grote stap verder in begrip.
Dus ik herhaal, lees mijn posts beter voordat je dergelijke domme conclusies trekt. Op die manier maak jij in feite jezelf alleen maar belachelijk.Last edited by inferno_0666; 13-07-2012, 14:24.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk begrijp je wel hoor, ik lees in vele posts van je hetzelfde. Schema's die van een pro of uit een blad komen deugen niet. Als je nou begint met dat achterwege te laten...... en je mening baseert op feiten en ervaring over die schema's dan zijn we een grote stap verder in begrip.
Lees zijn prachtige metaforen, ik snap niet dat dat verkeerd te interpreteren valt..
Comment
-
-
Originally posted by r1mario View PostIk begin het ook te snappen
Als je voor het eerst vist ga je ook niet met rex hunt mee op meervallen vissen!!1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Fossah View PostNu geloof ik dat Inferno al eens zon leuk artikel had geplaatst waarin onderzoek werd gedaan naar de belasting van de pecs (?) bij oa. incline, decline en flat. Geloof dat Decline een hogere score had dan Flat,
Maar ik heb het zo ff niet meer goed in me hoofd zitten, en ben op me werk, dus kan ook niet even snel voor je zoeken ;-).
Kan ook zijn dat ik 2 van Inferno's geposte artikelen nu per ongeluk met elkaar in de war haal, maar ergens had hij in ieder geval een artikel geplaatst dat incline BP meer bood dan flat BP (maar of dat ten opzichte van de pecs was, weet ik niet meer zeker)..
Originally posted by Charles PoliquinFor athletes, the incline bench press has better transfer of training than the bench press, due to the angle of the shoulder joint in relation to the trunk. Visualize the release of a shot put, or an offensive lineman pushing off a defender, or a boxer throwing a punch – in all these activities the upper arm is usually at about a 45-degree angle (upward) in relation to the trunk.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...goed-peck.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-