Ik heb een vraag over de onderste twee blokjes. Bij veel mensen en zo ook bij mij zijn deze veel minder zichtbaar dan de bovenste 4. Kan je met bepaalde oefeningen dit veranderen?
Onderbuik
Collapse
X
-
daar zit het meeste vet vandaar dat je ze minder ziet... je hoeft dus op zich niet bepaalde oefeningen doen, maar meer op je voeding letten ben ik bang.
Als je dan toch een oefening wil doen die meer op de onderbuik focust raad ik je leg raises aan.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
-
Hoe hard je je abs ook traint, als je vetpercentage hoger ligt merk je er niets van ... Zit niets anders op dan je VP te verlagen of het je niet aantrekkenI'm bloated, retaining water and I have moodswings ! But if you can't handle me when I'm bulking, you don't deserve me when I'm shredded !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
15 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment