Op het moment doe ik alleen frontsquats. Ik schijn nogal "apart" te zijn, ik vind die beweging namelijk prettiger (voor zover je daarvan kan spreken ) dan de backsquat. Ik weet niet waarom, maar de backsquat lukt gewoon niet. Last van m'n knieën, blokkering in m'n rug, terwijl ik behoorlijk lenig ben. Maar de frontsquat lukt dus wel, al blijf ik al een poos steken op een gewicht dat veel lager is dan wat ik met andere oefeningen aankan. Ik zal nooit een squatkoningin worden, maar goed. Ik gebruik wel de crossed grip, die voelt prima.
How to Front Squat with Proper Technique
Collapse
X
-
Originally posted by Kevster View PostFrontsquats zijn heerlijk. Doe ze al jaren geregeld en doe ze ook exact hetzelfde als boven beschreven. Ik leg alleen de barbel netjes in de rek als ik klaar ben. In het begin deed ik kort crossgrip omdat ik dacht dat clean grip onmogelijk was. Maar door je polsen te stretchen en te oefenen worden ze steeds flexibiler. Nu kan ik niet eens meer crossgrip frontsquaten omdat ik anders om flikker. Mooie afwisseling op de back squat zo nu en dan. Vergt alleen even wat oefenen om fatsoenlijk onder de knie te krijgen. En ik krijg er altijd gruwelijke spierpijn van in mijn buikspieren.
Bovendien, eens het gewicht steeds wat omhoog gaat is het echt niet zo moeilijk die positie, vingers worden wel genoeg naar beneden geduwd
En zoals in het artikel staat, lichaam zorgt voor vasthouden van bar niet de armen, dus paar vingers zijn zelf genoeg. De gewichtheffers in mn gym pakken altijd met 2 vingers per hand ofzo, en ellebogen zo hoog als mogelijk naar boven houden.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-