Mooi filmpje inderdaad Zo zou ik nu ook ongeveer kunnen squatten qua lenigheid, vandaar dat ik het ook nog niet doe.
binnenkant bovenkant borst
Collapse
X
-
Originally posted by Wengstertje View Postop toph reagerende ik accepteer het ook alleen in mijn boekje staat van kracht training een anatomische benadering van Frédéric Delavier dat de pecdeck of cable crossover (die ik wel doe) de aanhechting aan het borstbeen het intensiefst belast. Dus ik was gewoon benieuwd.
stats zijn nu per arm,chest,dumbell,kant
heb geen max
db bench press 28kg 3x10
low incline fly's 16kg 3x10
incline db presh 22kg 3x10 laatste serie meestal 8 of 9 10e haal ik bijna niet
cable fly for upper chest 27.5kg 3x10
cable fly lower chest 10kg 3x10
en op inferno reagerende is 5 teveel of kan dat nog net? derest van alle spiergroepen doe ik 3 tot 4 oefeningen maar borst plak ik er nog 1 tegen aan om vooral mijn bovenkant probeer te slopen...
Klopt dat je extra belasting voelt op die plaatsen, maar dat betekent niet dat je dan op die plaatsen ook harder gaat groeien.
Doe aan oefeningen een paar presses, decline, incline en flat of alleen flat en incline en eventueel max 2 flye bewegingen. Is zat.
Varieer eventueel nog met barbell en dumbells en begin 2 weken met als 1e oefening incline dan weer 2 weken eerste flat, en af en toe een periode varieren in repranges.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Toph View PostEen redelijke beginner dus, net als ik. Ik denk dat je dan vooral geduld moet hebben. Als ik me druk zou maken om alles wat achter loopt dan blijf ik bezig Gewoon lekker door knallen en dan groeit die borst wel mooi mee zodra de massa komt.
Comment
-
Originally posted by Toph View PostIk zeg, foto?
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by marnop View PostKlopt dat je extra belasting voelt op die plaatsen, maar dat betekent niet dat je dan op die plaatsen ook harder gaat groeien.
Doe aan oefeningen een paar presses, decline, incline en flat of alleen flat en incline en eventueel max 2 flye bewegingen. Is zat.
Varieer eventueel nog met barbell en dumbells en begin 2 weken met als 1e oefening incline dan weer 2 weken eerste flat, en af en toe een periode varieren in repranges.Originally posted by inferno_0666 View Post
Ik weet niet hoe vaak per week jij traint, maar stel dat je 2x per week je borst aanpakt. Dan kun je bijvoorbeeld het volgende doen:
- BP: 5x5
- Incline BP of Incline DP: 3x5
Als je op diezelfde dag ook triceps doet dan kun je CGBP gelijk erna doen of een paar setjes dips.
Zoals dit forumlid bijvoorbeeld:
http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-vitae-34.html
Je routine zit nu volgepropt met allerlei fly oefeningen en nu wil je ook nog eens de pec deck toevoegen. Het gaat niet alleen om de kwantiteit maar vooral om de kwaliteit, zoals ik al eerder opmerkte.
ik train 3 keer per week gemiddeld en in de vakantie train ik 4 tot 5 keer per week. dus ik train eigenlijk maar 1 keer in de week borst.
maar wat jullie bijde zeggen is dat ik teveel fly oefeningen doe? dan haal ik de cable cross over wel weg en dan kan ik hier een decline barbell aan toevoegen?
ik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Post
Lekker doortrainen en niet te gek maken in aantallen oefeningen. Je zal vanzelf flink groeien als je goed traint en eet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postik train 3 keer per week gemiddeld en in de vakantie train ik 4 tot 5 keer per week. dus ik train eigenlijk maar 1 keer in de week borst.
maar wat jullie bijde zeggen is dat ik teveel fly oefeningen doe? dan haal ik de cable cross over wel weg en dan kan ik hier een decline barbell aan toevoegen?
ik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))
3 presses en 1 correcte flye moet ruim genoeg zijn, velen doen het met 2 presses en 1 flye.
Dus schroef voorlopig het aantal oefenignen wat terug en ga voor maximale gewichten in die paar oefeningen met maximale overload in je repranges.
Je kan sowieso wat varieren met repranges en barbell vs dumbell oefeningen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJa 3 flye bewegingen is wat overdone. 2 max is zat, meer is alleen maar bewegen en nodeloos extra. In principe zou je het erg goed kunnen doen op 1 fly beweging.
3 presses en 1 correcte flye moet ruim genoeg zijn, velen doen het met 2 presses en 1 flye.
Dus schroef voorlopig het aantal oefenignen wat terug en ga voor maximale gewichten in die paar oefeningen met maximale overload in je repranges.
Je kan sowieso wat varieren met repranges en barbell vs dumbell oefeningen.
ja ik varieer bijna tot niet eigenlijk dus kan wel inderdaad wel om en om doen 1 week doe ik de incline met barbell en de bench met de dumbell en de week erop andersom. dan weet ik ook weer hoe ik ervoor staat met m'n bench.
thnx to allBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Posthaha grappen maker :P
Denk niet dat het een grap was Wengstert....is gevaarlijk hoor op een dumbell zitten..... zie 'm d'r maar eens uit te krijgen als je even verkeerd bent gaan zitten...... ....................1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))
Nu zitten er wel meer raakvlakken tussen bankdrukken en dumbell press, maar het is maar om mijn punt duidelijk te maken. Als je met bankdrukken bijvoorbeeld je pecs niet goed gebruikt, dan is mijns inziens de kans groot dat dit ook het geval is met de dumbell press. Zie post #6 in dit onderwerp. (http://forum.bodynet.nl/990183-post6.html)
Als je techniek in orde is zul je merken dat het stukken beter gaat. Ik verwijs je nogmaals naar de log in post nummer #15. Daarin zie je dat er sprake is van wekelijkse vooruitgang. En dat is wat je wilt bereiken, dan is er sprake van progressie.
En dan is er nog iets, als je continu van oefeningen verandert wordt het lastig om je progressie te meten en het is dan moeilijker om een oefening goed onder de knie te krijgen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: