binnenkant bovenkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi filmpje inderdaad Zo zou ik nu ook ongeveer kunnen squatten qua lenigheid, vandaar dat ik het ook nog niet doe.
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
      op toph reagerende ik accepteer het ook alleen in mijn boekje staat van kracht training een anatomische benadering van Frédéric Delavier dat de pecdeck of cable crossover (die ik wel doe) de aanhechting aan het borstbeen het intensiefst belast. Dus ik was gewoon benieuwd.

stats zijn nu per arm,chest,dumbell,kant
      heb geen max

db bench press 28kg 3x10
      low incline fly's 16kg 3x10
      incline db presh 22kg 3x10 laatste serie meestal 8 of 9 10e haal ik bijna niet
      cable fly for upper chest 27.5kg 3x10
      cable fly lower chest 10kg 3x10

en op inferno reagerende is 5 teveel of kan dat nog net? derest van alle spiergroepen doe ik 3 tot 4 oefeningen maar borst plak ik er nog 1 tegen aan om vooral mijn bovenkant probeer te slopen...

Klopt dat je extra belasting voelt op die plaatsen, maar dat betekent niet dat je dan op die plaatsen ook harder gaat groeien.

Doe aan oefeningen een paar presses, decline, incline en flat of alleen flat en incline en eventueel max 2 flye bewegingen. Is zat.
      Varieer eventueel nog met barbell en dumbells en begin 2 weken met als 1e oefening incline dan weer 2 weken eerste flat, en af en toe een periode varieren in repranges.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Een redelijke beginner dus, net als ik. Ik denk dat je dan vooral geduld moet hebben. Als ik me druk zou maken om alles wat achter loopt dan blijf ik bezig Gewoon lekker door knallen en dan groeit die borst wel mooi mee zodra de massa komt.
        Met zijn lengte en dit vetpercentage moet het er toch wel goed uitzien

Comment

Originally posted by Silk View Post
          Met zijn lengte en dit vetpercentage moet het er toch wel goed uitzien
          Ik zeg, foto?
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Ik zeg, foto?
            heb er net ff een paar snel geschoten zijn mijn eerste foto's weet niks van poses af ofzo en licht in m'n kamer is klote en in real life vind ik m'n borst toch groter dan op deze foto's :P

Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ziet er al prima uit. Die rest komt vanzelf wel man
              Train hard or go hormone

Comment

Beetje ongelijke borst maar je ziet er als een beginner helemaal niet verkeerd uit hoor
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  Klopt dat je extra belasting voelt op die plaatsen, maar dat betekent niet dat je dan op die plaatsen ook harder gaat groeien.

Doe aan oefeningen een paar presses, decline, incline en flat of alleen flat en incline en eventueel max 2 flye bewegingen. Is zat.
                  Varieer eventueel nog met barbell en dumbells en begin 2 weken met als 1e oefening incline dan weer 2 weken eerste flat, en af en toe een periode varieren in repranges.
                  Originally posted by inferno_0666 View Post

Ik weet niet hoe vaak per week jij traint, maar stel dat je 2x per week je borst aanpakt. Dan kun je bijvoorbeeld het volgende doen:

- BP: 5x5
                  - Incline BP of Incline DP: 3x5

Als je op diezelfde dag ook triceps doet dan kun je CGBP gelijk erna doen of een paar setjes dips.

Zoals dit forumlid bijvoorbeeld:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-vitae-34.html

Je routine zit nu volgepropt met allerlei fly oefeningen en nu wil je ook nog eens de pec deck toevoegen. Het gaat niet alleen om de kwantiteit maar vooral om de kwaliteit, zoals ik al eerder opmerkte.

ik train 3 keer per week gemiddeld en in de vakantie train ik 4 tot 5 keer per week. dus ik train eigenlijk maar 1 keer in de week borst.

maar wat jullie bijde zeggen is dat ik teveel fly oefeningen doe? dan haal ik de cable cross over wel weg en dan kan ik hier een decline barbell aan toevoegen?

ik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))

Comment

heb er net ff een paar snel geschoten zijn mijn eerste foto's weet niks van poses af ofzo en licht in m'n kamer is klote en in real life vind ik m'n borst toch groter dan op deze foto's :P

Zo te zien niks mis met je borst en de verhoudingen algemeen.
                    Lekker doortrainen en niet te gek maken in aantallen oefeningen. Je zal vanzelf flink groeien als je goed traint en eet.

Comment

ik train 3 keer per week gemiddeld en in de vakantie train ik 4 tot 5 keer per week. dus ik train eigenlijk maar 1 keer in de week borst.

maar wat jullie bijde zeggen is dat ik teveel fly oefeningen doe? dan haal ik de cable cross over wel weg en dan kan ik hier een decline barbell aan toevoegen?

ik doe geen benc press omdat ik heel lang met mijn max op 75 kg zat dus wilde gaan varieren en ben nu op de dumbells gaan zitten. (hiervoor 3 jaar kracht training gedaan (onderstuining atletiek))
                      Ja 3 flye bewegingen is wat overdone. 2 max is zat, meer is alleen maar bewegen en nodeloos extra. In principe zou je het erg goed kunnen doen op 1 fly beweging.
                      3 presses en 1 correcte flye moet ruim genoeg zijn, velen doen het met 2 presses en 1 flye.
                      Dus schroef voorlopig het aantal oefenignen wat terug en ga voor maximale gewichten in die paar oefeningen met maximale overload in je repranges.
                      Je kan sowieso wat varieren met repranges en barbell vs dumbell oefeningen.

Comment

Je kan er wel op die dumbells gaan zitten, maar je moet ermee trainen.
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Je kan er wel op die dumbells gaan zitten, maar je moet ermee trainen.
                          haha grappen maker :P

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Ja 3 flye bewegingen is wat overdone. 2 max is zat, meer is alleen maar bewegen en nodeloos extra. In principe zou je het erg goed kunnen doen op 1 fly beweging.
                            3 presses en 1 correcte flye moet ruim genoeg zijn, velen doen het met 2 presses en 1 flye.
                            Dus schroef voorlopig het aantal oefenignen wat terug en ga voor maximale gewichten in die paar oefeningen met maximale overload in je repranges.
                            Je kan sowieso wat varieren met repranges en barbell vs dumbell oefeningen.

ja ik varieer bijna tot niet eigenlijk dus kan wel inderdaad wel om en om doen 1 week doe ik de incline met barbell en de bench met de dumbell en de week erop andersom. dan weet ik ook weer hoe ik ervoor staat met m'n bench.

thnx to all

Comment

haha grappen maker :P

Denk niet dat het een grap was Wengstert....is gevaarlijk hoor op een dumbell zitten..... zie 'm d'r maar eens uit te krijgen als je even verkeerd bent gaan zitten...... ....................

Comment

En die zal ook niet echt omhoog gaan door een andere oefeningen te gaan doen. Je zult je techniek moeten evalueren om te kijken wat je verkeerd doet en daarin verbetering brengen. Het is hetzelfde als elke andere activiteit waar je beter in wilt worden. Je hebt atletiek gedaan, dus dan kan ik dat als voorbeeld gebruiken. Stel je bent polstokspringer en je boekt maar geen vooruitgang. Als je i.p.v. te evalueren wat je fout doet een andere sport gaat beoefenen, bijvoorbeeld discus werpen, dan komt er geen verbetering in het polstokspringen.

Nu zitten er wel meer raakvlakken tussen bankdrukken en dumbell press, maar het is maar om mijn punt duidelijk te maken. Als je met bankdrukken bijvoorbeeld je pecs niet goed gebruikt, dan is mijns inziens de kans groot dat dit ook het geval is met de dumbell press. Zie post #6 in dit onderwerp. (http://forum.bodynet.nl/990183-post6.html)

Als je techniek in orde is zul je merken dat het stukken beter gaat. Ik verwijs je nogmaals naar de log in post nummer #15. Daarin zie je dat er sprake is van wekelijkse vooruitgang. En dat is wat je wilt bereiken, dan is er sprake van progressie.

En dan is er nog iets, als je continu van oefeningen verandert wordt het lastig om je progressie te meten en het is dan moeilijker om een oefening goed onder de knie te krijgen.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X