Dan snap ik niet waarom je kt afraad, daarbij dat je betaald trainer bent zegt imo niet alles er lopen zat slechte trainers rond.
Oefeningen voor meer kracht
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostDan snap ik niet waarom je kt afraad, daarbij dat je betaald trainer bent zegt imo niet alles er lopen zat slechte trainers rond.
Als ik iets afraad dan zeg ik wel dat ie het niet moet gaan doen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by quibus View PostOk excuus je raad het niet af, je zegt dat het niet nodig is, idd een nuanceverschil.
Anyway ik vind het heel slim om kt te gaan soen , lekker thuis met dimbells.
dus idd lekker thuis trainen met barbell en of dumbells zoals ik al zei in een andere post.
Originally posted by marnop View Post
Maar aangezien TS sterker/gespierder wil worden kan hij wel wat leuke tips gebruiken. Ik zag dat de sportschool geen optie is, dan maar thuis trainen met een barbell of wat dumbells en desnoods met een zak zand.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by quibus View PostHe hardloopgoeroe, hij wil sterker worden, veel mensen die sporten willen dat, ga jij effe zeggen dat hij dat niet moet doen????
Wat mij betreft doet iedereen kt, ik zie alleen maar voordelenn, kt kan elke sporter ondersteunen.Last edited by pescatore; 08-08-2012, 11:20.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Haha intonatie, kom op he omdat ik het niet met je eens ben, en je bent toch de hardloopgoeroe hier, voel je niet zo aangevallen man.
En verder verbaast het me enorm dat je bij de jeugd van psv geen kt krijgt, laatst was ik bij az en daar krijgen ze allemaal kt.
Maar leg mij eens uit wat er dan mis is met kt, ik denk namelijk dat het met alles ondersteunt, ik praat dan over kt en niet bb.
En dan succes met dat, pff kom op he, je bent geen 16 meer toch?
Comment
-
Nou je draai het maar om. Je begint een beetje te schuimbekken als men het niet met je eens is, draait het vervolgens om en speelt de kinderachtig kaart. Ik ben altijd kalm / fatsoenlijk hoor.
Ik heb niet gezegd dat niemand kt krijgt op de jeugd. Ik heb het ook gehad, maar niet op mijn 14e. De reden hiervoor is dat je iedereen vanuit zijn natuurlijke talent wilt laten spelen (en dit maximaal wilt ontwikkelen) en de verschillende groeispurten die jongeren op verschillende momenten krijgen.
Iemand van 1.72 bij 53kg zal tenzij er nog gekke dingen gebeuren het nooit van zijn fysiek moeten hebben in de zin van van duels aangaan. Marnop omschreef het vrij goed. Op deze leeftijd ontwikkel je jezelf als een speer op het gebied van inzicht, overzicht en type techniek, zaken die uiteindelijk de doorslag geven of je op een bepaald niveau kan aanhaken of niet. Je kan dus eigenlijk zeggen dat een groter gat qua fysiek je uiteindelijk helpt je sterke punten aan te scherpen als deze van nature in je spel zitten en dit je belangrijkste skills zijn. Ik ben helemaal niet tegen kt, wat doe ik hier anders. Ik ben het ook met je eens dat het voor nagenoeg iedere sporter voordelen heeft, maar dit is een verhaal van ontwikkeling met het oog op de toekomst waarbij andere factoren die veel belangrijker zijn voorrang hebben naar mijn idee.
Goede voorbeelden van ecto's die later wel opgetrained zijn maar pas heel laat in hun tienerjaren zijn Klaas-Jan Huntelaar en Patrick Kluivert. Dit heeft een reden.Last edited by pescatore; 08-08-2012, 12:44.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Lol nu schuimbek ik al?denk niet dat je me echt kent als je dat denkt, en ja volgens mij blijf ik fatsoenlijk.
Hardloopgoeroe is was niet lelijk bedoelt, jij maakt hardlooptopics, niet ik.
maar goed we hebben een kenner, goed voor jou, ik zou gewoon kt gaan doen, jij niet, jij bent een psv veteraan, ik niet.
Je kan best gelijk hebben, toch denk ik er anders over.
vroeger werd er bij zowat geeneen sport kt toegevoegd, net alsdat pas de laatste jaren sups echt doorbreken buiten bb om.
Ik vind het gewoon raar, dat de jeugdtraoner van az de jonge jongens kt laat doen en jij niet.
Maar ts kan zelf ze conclusie trekken, ik heb verder weinig toe te voegen, ik ga nu schuimbekkend naar het strand, effe een stukje hardlopen
Maar niet zo snel oordelen over mij, ik heb direct uitgelegd hoe het bedoelt was en marnop me excuses aangeboden, daar lees je dan weer overheen ofzo.
Succes.
Comment
-
-
Nee, ij ga met kids naar het strand, op de fiets zij achterin de kar, dan op het strand voorwieltje erop en rennen maar.
Klimduin heb ik van de week gedaan met me zoon op me nek, zelfde avond squatten, dat was een pijnlijke ervaring haha.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostLol nu schuimbek ik al?denk niet dat je me echt kent als je dat denkt, en ja volgens mij blijf ik fatsoenlijk.
Hardloopgoeroe is was niet lelijk bedoelt, jij maakt hardlooptopics, niet ik.
maar goed we hebben een kenner, goed voor jou, ik zou gewoon kt gaan doen, jij niet, jij bent een psv veteraan, ik niet.
Je kan best gelijk hebben, toch denk ik er anders over.
vroeger werd er bij zowat geeneen sport kt toegevoegd, net alsdat pas de laatste jaren sups echt doorbreken buiten bb om.
Ik vind het gewoon raar, dat de jeugdtraoner van az de jonge jongens kt laat doen en jij niet.
Maar ts kan zelf ze conclusie trekken, ik heb verder weinig toe te voegen, ik ga nu schuimbekkend naar het strand, effe een stukje hardlopen
Maar niet zo snel oordelen over mij, ik heb direct uitgelegd hoe het bedoelt was en marnop me excuses aangeboden, daar lees je dan weer overheen ofzo.
Succes.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment