ik zeg ook niet dat men techniek de perfecte techniek is en ik negeer ook niet iedereen zijn raad? die raad van ermee na de dokter te gaan ja, die kunnen hier niks aan doen. ik let zelf ook heus op mijn gezondheid, ik wil straks geen blessure hebbe aan men rug waardoor ik niks meer kan doen.. ik ga ook niet voluit met squat gwn omdat ik voel dat men rug dit niet kan daarom dat ik vroeg of er hier mensen zijn met etzelfde probleem. want die zullen wel snappen wat ik bedoel met het probleem in men onderrug. die goodmornings en back extensions ga'k wel is proberen en hopelijk verterkt dit men rug waardoor ik harder kan gaan squatte. ook ga ik nu een belt gebruike bij men werksets en bij de warming up probeer ik zoals altijd men techniek feilloos te verbetere
squat
Collapse
X
-
Originally posted by BigMike View Postik zeg ook niet dat men techniek de perfecte techniek is en ik negeer ook niet iedereen zijn raad? die raad van ermee na de dokter te gaan ja, die kunnen hier niks aan doen. ik let zelf ook heus op mijn gezondheid, ik wil straks geen blessure hebbe aan men rug waardoor ik niks meer kan doen.. ik ga ook niet voluit met squat gwn omdat ik voel dat men rug dit niet kan daarom dat ik vroeg of er hier mensen zijn met etzelfde probleem. want die zullen wel snappen wat ik bedoel met het probleem in men onderrug. die goodmornings en back extensions ga'k wel is proberen en hopelijk verterkt dit men rug waardoor ik harder kan gaan squatte. ook ga ik nu een belt gebruike bij men werksets en bij de warming up probeer ik zoals altijd men techniek feilloos te verbetere
Daarom dat ik antwoord en zo doordram.
Zelf is men ene been meer dan 3cm korter dan het andere.
Hierdoor staan men heupen scheef (bekken). Dit kun je zelfs zien als ik geen onderbroek aan heb. (ga der dus geen foto van maken )
En hierdoor staat men rug in een S-vorm (best wel serieus, noemt scoliose)lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by BigMike View Postik zeg ook niet dat men techniek de perfecte techniek is en ik negeer ook niet iedereen zijn raad?
Originally posted by BigMike View Postik weet dat men techniek goed zit.
Verder voer jij de oefening uit in een Smith machine en dat is niet echt ideaal. De kans is groot dat je daardoor meer problermen zult krijgen omdat je met een scheve rug staat te drukken tegen een stang die in een vast rechtlijnig traject beweegt.
So What's The Big Deal With Bar Movement?
You may be thinking that I'm making a big deal over nothing but bear with me. I'm about to show you the harm that can come from limiting bar movement.
If the bar needs to move horizontally, for whatever reason, and you force the bar to move only vertically and do not allow it to move horizontally, something must give, namely...
Your joints, tendons and ligaments, that's what.
Let's say for example that when you bench press with a traditional barbell the bar moves slightly back then forward as it travels up. When you perform the same bench press in the Smith machine, the weight moves straight up the guide rods, so the joints must stretch to accommodate the forces placed on the bar.
Over time, great stress is placed on the wrist, elbow and shoulder joints. At the very least, you'll end up with nagging pain. Your worst case scenario involves serious injury.
The same applies to the squat, another popular exercise performed in the Smith machine. Rather than allowing natural movement of the bar, the Smith machine forces the hips, knees, shoulders and lower back to absorb the forces needed to move the weight. The reults...low back pain, chronically sore knees and hips or in some cases, severe injury to these areas.
bron: http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ne-may-be.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
@ Axel ja viola dat heb ik ook en nee ik hoef er geen foto van te zien ik weet hoe het eruitziet ;p heb jij dan geen last bij squats?
en inferno ik zie heir filmpjes van PL'rs die squatte zoals triple in ik hoor hem ook uitblazen als die trug boven is? en alsnog men ademtechniek gaat weinig veranderen aan de beweging die men rug maakt volgens mij
Comment
-
Originally posted by BigMike View Postik heb die klachte alleen bij het squaten ik ga daarvoor niet naar een kliniek, die kunne daar niks aan doen de operatier ervoor is veel te gevaarlijk en ik heb er tog geen last van (buiten het squaten). en men techniek zit wel goed dus ik ga het voortaan gwn met en belt doen. thx voor de replysOriginally posted by inferno_0666 View PostErg snugger kom jij niet over. Dankzij idioten zoals jij krijgt de oefening een slechte naam en zijn er steeds meer sportscholen waar geen squatrack staat.
OT : Ze worden steeds gekker !!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: