Afgelopen vrijdag de stad in geweest en ging wat kleren passen en ik schrok even omdat ik gewoon merkte dat de mouwen echt strakker begon te zitten,Half mouwen ook, Ik heb maat s maar doordat de mouwen te strak waren zag het echt niet uit Hoe ken je dat oplossen? wil wel alles blijven trainen .Mijn volgende vraag is wie wil straks even beoordelen hoe ik nu er uit zie de foto ervoor erna zeg maar Ik wil geen mannen die erop amuseren zeg maar 
een
goede beoordeling wat beter ken Want ik zie het verschil wel maar wat ken beter getraind gaan worden .Zelfde als mijn buikje ik doe 25 keer crunch 25 keer benen omhoog,en dan om en om dan 50 sec rust en dan herhaling 5 keer maar zie geen vooruitzichten erin.Wel de benen zie ik goeie vooruitzichten nadat ik tips had gevraagd aan jullie.
Oepsie ik zie veel vragen.hopend dat jullie kunnen antwoorden .
alvast bedankt

goede beoordeling wat beter ken Want ik zie het verschil wel maar wat ken beter getraind gaan worden .Zelfde als mijn buikje ik doe 25 keer crunch 25 keer benen omhoog,en dan om en om dan 50 sec rust en dan herhaling 5 keer maar zie geen vooruitzichten erin.Wel de benen zie ik goeie vooruitzichten nadat ik tips had gevraagd aan jullie.
Oepsie ik zie veel vragen.hopend dat jullie kunnen antwoorden .

Comment