dikke armen Vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by brouwers View Post
    buik kan goed diastase zijn i.v.m. je zwangerschap

Zat ik ook aan te denken, inderdaad.

En wat betreft je shirtjes....ik koop t-shirtjes bij de H&M, L.O.G.G.
    Is heel stretchy. Ik koop maat XS, zit dus strak om de taille maar rekt mee met de armen.
    Probleem opgelost.
    Van truien neem ik gewoon een maat groter. In dikke truien zie je sowieso geen figuur, dus who cares....
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Zat ik ook aan te denken, inderdaad.

En wat betreft je shirtjes....ik koop t-shirtjes bij de H&M, L.O.G.G.
      Is heel stretchy. Ik koop maat XS, zit dus strak om de taille maar rekt mee met de armen.
      Probleem opgelost.
      Van truien neem ik gewoon een maat groter. In dikke truien zie je sowieso geen figuur, dus who cares....
      ja bij de h&m zitten ze we goed dus denk dat het puur te maken heeft welke merk het maakt.

Nou over de buik heb een afspraak bij de dokter en kijken wat we eraan kunnen doen want ik dacht echt dat het wel met trainen kon opgelost worden dus niet,

Comment

Originally posted by Dolf Ziggler View Post
        Als je geen foto's wilt posten kan je nogaltijd je stats (eerlijk) posten.
        Hoelang train je? hoe groot ben je ? hoeveel weeg je?
        Maar een foto verteld meer dan 1000 woorden.
        Je kan je hoofd er af knippen zodat niemand je herkent

Mijn Stats is at is wel onderwaterweging wegens wetenschappelijk onderzoek
        1.59 (klein )
        gewicht 64.9
        vetpercentage 24.7
        Spieren 46.1
        train 3 keer per week 60 minuten kracht en 120 minuten interval
        en een keer per week zwemmen

Comment

[QUOTE=vonnie1973;1039448]Mijn Stats is at is wel onderwaterweging wegens wetenschappelijk onderzoek
          1.59 (klein )
          gewicht 64.9
          vetpercentage 24.7
          Spieren 46.1
          train 3 keer per week 60 minuten kracht en 120 minuten interval
          en een keer per week zwemmen[/QUOTEow ja ben 39 jaar oud

Comment

2 uur interval wtf? Jij moet wel verschrikkelijk veel eten om dat op te vangen of niet?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              2 uur interval wtf? Jij moet wel verschrikkelijk veel eten om dat op te vangen of niet?
              moet zelf nu lachen dat houdt niemand vol ik doe 20 minuten interval en op level 5

Comment

Originally posted by vonnie1973 View Post
                moet zelf nu lachen dat houdt niemand vol ik doe 20 minuten interval en op level 5
                Aahah, doe je dat 1 keer per week of vaker? En level 5 is bij heel veel sportscholen anders, ligt puur aan de fiets/crostrainer die je gebruikt.

En dan de belangrijkste vraag, voor welk doel heb je die interval training toegevoegd?

Comment

Hoelang interval jij? 120 minuten? Och ik deed 1 jaar geleden 200 minuten
                  Geen woorden, maar daden.

Comment

Qua lengte en gewicht schelen wij weinig, minimaal. Mijn vet is wel iets lager, maar volgens mij ook niet reusachtig. Ik heb vrijwel altijd maat xs (bovenkleding dan :P), en alleen af en toe een beetje last met die A-lijn tops. Maar dat is zo zelden... Dus zal allemaal wel meevallen?
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by IvySection View Post
                      Ik interval niet . Na 1 keer vallen weet ik wel dat ik van die loopband moet afstand.

Comment

Ik interval niet . Na 1 keer vallen weet ik wel dat ik van die loopband moet afstand.
                        Hahaha :')
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by vonnie1973 View Post
                          Afgelopen vrijdag de stad in geweest en ging wat kleren passen en ik schrok even omdat ik gewoon merkte dat de mouwen echt strakker begon te zitten,Half mouwen ook, Ik heb maat s maar doordat de mouwen te strak waren zag het echt niet uit Hoe ken je dat oplossen? wil wel alles blijven trainen .Mijn volgende vraag is wie wil straks even beoordelen hoe ik nu er uit zie de foto ervoor erna zeg maar Ik wil geen mannen die erop amuseren zeg maar een
                          goede beoordeling wat beter ken Want ik zie het verschil wel maar wat ken beter getraind gaan worden .Zelfde als mijn buikje ik doe 25 keer crunch 25 keer benen omhoog,en dan om en om dan 50 sec rust en dan herhaling 5 keer maar zie geen vooruitzichten erin.Wel de benen zie ik goeie vooruitzichten nadat ik tips had gevraagd aan jullie.
                          Oepsie ik zie veel vragen.hopend dat jullie kunnen antwoorden . alvast bedankt
                          zal maar eens serieus reageren als dit een serieuze vraag is.

vet verliezen is voeding.
                          Plaatselijk vet verbranden gaat niet (minimaal, maar daar zal jij niks van merken)

kleren te strak = ofwel teveel vet (dit is via voeding) ofwel meer spier.
                          Tegen het spier kun je niets doen behalve stoppen met trainen. Maar ik kan moeilijk geloven dat je geen vrouwelijk figuur meer hebt door je gespierdheid.

Het draait dan ook helemaal niet om lichaamsgewicht of je maat of whatever. Maar hoe je eruit ziet. Deze dingen zijn zeer verschillend.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by IvySection View Post
                            dan ken jij het principe niet van interval.

OT: vet% kan nog wel wat omlaag daardoor zullen je armen ook wat dunner worden en meer definitie komen
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Aahah, doe je dat 1 keer per week of vaker? En level 5 is bij heel veel sportscholen anders, ligt puur aan de fiets/crostrainer die je gebruikt.

En dan de belangrijkste vraag, voor welk doel heb je die interval training toegevoegd?
                              ik heb de intervaltraining erbij gedaan omdat het verbranding beter zou zijn na de krachttraining

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Qua lengte en gewicht schelen wij weinig, minimaal. Mijn vet is wel iets lager, maar volgens mij ook niet reusachtig. Ik heb vrijwel altijd maat xs (bovenkleding dan :P), en alleen af en toe een beetje last met die A-lijn tops. Maar dat is zo zelden... Dus zal allemaal wel meevallen?

Dankje wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X