Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eens met Tal, leuk voor schouders, niet voor andere oefeningen.
We hebben ze wel, maar de mensen die ze gebruiken zijn niet bezig met een BB schema, allemaal circuitjes waarbij ze gebruikt worden. Daarom ben ik voorstander van die dingen, want anders lopen al die circuitgasten mij in de weg.
ik vond dit wel een interessant stuk op internet: hierin staan onder andere de verschillen met een dumbell, wat voor trainingen (id, ze adviseren hit) en waar je op moet letten bij het trainen met een KB.
Ik gebruik ze af en toe voor compound oefeningen in een FB sessie, heb wel het idee dat het mijn grip verbeterd maar door het momentum heb ik niet het idee dat de kracht echt beinvloed wordt en dus niets toevoegd aan KT, misschien wel aanvult
alleen dat vanwege de bouw het zwaartekracht punt van een kettlebell zodanig anders is dat je zowel qua techniek als weerstand een totaal onvergelijkbare training krijgt. Maar ja wie let daar tegenwoordig op lijkt het.
nog geen eens 1 procent tegenwoordig.
OT:
prima aanvulling op je training zeker voor mensen die niet 100% BB zijn.
specifieke trainingen voor andere sporten is het ideaal
in circuit vorm verschillende oefeningen doen is heerlijk voor de conditie, core en voor afvallen.
geef tussen de 3-4 trainingen van een half uur per week met de KB helaas is het ondergewaardeerd en blijven de meeste mensen hun oude saaie rondje doen terwijl dit degelijk wel voordelen heeft.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment