Wat te doen als je niet mag fitnessen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] ]--------------------------------------------------------------------------------
    Citaat (owolde @ Mrt. 08 2005,22:10)
    Hmm tja ouders...... Die van mij verboden me coke te snuiven...
    Ff serieus.. Je bent 22 als ze je nu niet zelf laten beslissen vind ik dat persoonlijk erg vreemd.. Tijd voor een opstand gozer.. !!

verboden te snuiven wie niet van zijn ouders....
    mijnes verbieden me niet om te xtc te slikken dus maybe jou ouders ook niet
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 09 2005,18:08)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]--------------------------------------------------------------------------------
      Citaat (owolde @ Mrt. 08 2005,22:10)
      Hmm tja ouders...... Die van mij verboden me coke te snuiven...
      Ff serieus.. Je bent 22 als ze je nu niet zelf laten beslissen vind ik dat persoonlijk erg vreemd.. Tijd voor een opstand gozer.. !!  

verboden te snuiven    wie niet van zijn ouders....
      mijnes verbieden me niet om te xtc te slikken dus maybe jou ouders ook niet
      Ja dat kon nog net door de beugel liever xtc dan fitness zeiden ze.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Dus je mocht gewoon lekker op je kamer spacen onder het genot van een paar pillen,Owolde?

Wel toffe ouders dan

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (owolde @ Mrt. 08 2005,22:10)]Hmm tja ouders...... Die van mij verboden me coke te snuiven...
          ook lullig, geen nakkie van het weekend dan
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Kom op, leer voor jezelf opkomen want anders weten je ouders ook niet hoe het is om een puberende tiener te hebben en ik vind dat alle ouders daar recht op hebben. Ik ben 24, maar mijn ouders hoeven mij sinds mijn 14e al niets meer wijs te maken, op een gegeven moment mag je je eigen beslissingen gaan nemen weet je...

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ben het helemaal met jtb eens...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 10 2005,02:59)]Dus je mocht gewoon lekker op je kamer spacen onder het genot van een paar pillen,Owolde?

Wel toffe ouders dan
                In werkelijkheid kreeg ik op mn 15e een paar harde schoppen van mn pa bij het ontdekken van mn pillen.
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

als ik dat straks bij mijn kinderen ontdek schop ik ze zelf de wereld af!!!!
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Mrt. 10 2005,11:06)]als ik dat straks bij mijn kinderen ontdek schop ik ze zelf de wereld af!!!!
                    ???STRAKS??? waneer ben je uitgerekend. ik moet zeggen net buikje voor..... maanden

grt f
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

ja ben nu een maand of 4 op die foto, strak he
                      hoop in de komende maanden nog meer buikspieren te onwikkelen, is goed voor mijn zwangerschap
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (corina @ Mrt. 10 2005,15:44)]ja ben nu een maand of 4 op die foto, strak he  
                        hoop in de komende maanden nog meer buikspieren te onwikkelen, is goed voor mijn zwangerschap  
                        jazeker en goed voor er na
                        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

juist voor erna
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (corina @ Mrt. 10 2005,11:06)]als ik dat straks bij mijn kinderen ontdek schop ik ze zelf de wereld af!!!!
                            ik niet. ze doen het vaak toch wel. door te verbieden kom je er misschien nooit achter dat ze het doen. als ik er open over doe, doen zij dat ook
                            I live to end the game

Comment

Zou er heel open over zijn dat als ik er achter kwam ze van de wereld geschopt werden..

Ben het wel met je eens verder maar er net zo erg op tegen.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zeker moet je heel open zijn met je kinderen, en hopen dat ze alles vertellen, maar als je goed oplet denk ik dat je het zelf wel op tijd zal merken.
                                mijn oudste dochter vertelt nu al niet alles, op wie ze verliefd is bijvoorbeeld, ze heeft nu al haar eigen leventje, kan je nagaan hoe het straks is.

ik ben ook heel open geweest tegen mijn ouders en ik had makkelijke ouders, maar die heb ik toch echt nooit alles vertelt.
                                dus hoe open en vrij je bent met je kinderen, alles vertellen zullen ze toch niet doen.
                                en ik denk vooral niet als het over drugs gaat, toch een schaamte gevoel tegenover de ouders komt er bij kijken denk ik (harddrugs heb ik het dan over he, blowen doet tegenwoordig iedereen bijna)
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X