tip: ga gewoon op fitness. ze komen er nooit achter
Wat te doen als je niet mag fitnessen
Collapse
X
-
idd, zeg gewoon: mam, pap, ik ga schaken met men vrienden in de schaakclub en dan ga je gewoon naar de fitness.
wat als ze mopperen dat je een training en sportschoenen draagt, dan zeg je dit: 'het is dan ook wel een denk'sport'.....
en als ze klagen dat je naar het zweet stinkt als je thuiskomt zeg je gewoon: 'het was dan ook wel een érg spannend schaakspelletje vandaag'
goed genoeg?I just live once and I want the max out of it!
Comment
-
Lijkt me simpel genoeg op te lossen, vraag de arts om uit te leggen dat fitness een geschikte sport voor je is.
Iets achter de rug van je ouders om doen kan altijd nog maar lijkt me niet de eerste optie. Als je ouders idd zo van de oude stempel zijn zullen ze erg veel waarde hechten aan de mening van een arts en die arts wil juist dat je gaat sporten.
Aangenomen dat fitness geen slechte invloed op je handicap heeft zal de arts dus fitness goed kunnen verkopen aan je ouders. En hij/zij zal ongetwijfeld bereidt zijn dat gesprek te voeren omdat het jouw gezondheid betreft.
Succes.
Comment
-
en jongens vind he tpersoonlijk een btje lullig om hier over te lachen. deze jongen wilt echt gaan sporten maar heeft problemen met ze ouders. Denk dat ze ouders het uit voorzorg door van ze handicap en dat vind ik persoonlijk lullig voor hem. ik vind de oplossing van mis s een goede. Je ouders zullen vast naar de arts luisteren en dan is de kans dat je toch mag aanzienlijk groter en anders toch maar stiekem gaan
Comment
-
volledig met je eens!!
probeer indd eerst wat miss s zegt, ik denk dat ze dan wel toe moeten geven.
thuis zal niet veel lukken denk ik om massa aan te zetten, dus probeer je ouders nog om te praten.
ik wens jou heel veel sucses, en hoop voor je dat je toch aan k.t. mag doen!
groetjes corinaSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Je heb je leeftijd ook niet vermeld....
Mischien kan je bij je pa voorstellen, om samen een keer te gaan trainen. Kan hij zien hoe jij het ervaardt...
verder bn ik volligdig eens met de bovenstaande,
Om je dokter te vragen, om je ouders voor te lichten
greeetzz !
Comment
-
Ze zijn niet te overtuigen. Bij ons zijn ze nogal huiverig over sporten internet (internet heb ik makkelijk door kunnen douwen, argument: Schoolwerk.), ze zeggen als je wil sporten, moet je de tuin maar gaan doen. Daar worden je spieren ook beter van. Ik geloof er geen zak van. Ik zeg altijd: Voor dat je Nee zegt tegen iets nieuws: ONDERZOEK DAN WAT VOOR EN NADELEN ZIJN EN OOK DINGEN DIE TEGEN DE OPVOEDING INDRUISEN. EN WAT KUN JE DOEN OM BIJVOORBEELD SCHADE TE VOORKOMEN!!!. (Echt iets voor de oudere mensen die gauw NEE zeggen. Mijn broerje zit op Judo. Dat heeft ie aan mijn opa te danken, die een beetje bezorgd is voor de toekomst. Zo kun je je ouders lekker afzeiken. (Ik ben nogal gauw aangebrand als ze over dit soort zaken gaan zeiken.)
Comment
-
Je bent 22 ik zou zeggen wordt gewoon lid van een sportschool en ze zullen je toch heus niet het huis uitzetten omdat je bent gaan trainen.
Ze zullen dan vanzelf zien dat jij je er goed bij voeld en daar gaat het toch om.
Sorry hoor, maar ik had het eerlijk gezegd niet eens gevraagd aan mijn ouder maar gewoon meedegedeeld.
Comment
-
Heb je het al geprobeerd dan via een arts?
Je zal ongetwijfeld al veel geprobeerd hebben maar als je dit niet probeert weet je het ook niet natuurlijk. Wat iemand zegt die jaren gestudeerd heeft wil nog wel eens wat meer indruk maken dan wat zoonlief die wat gedaan wil krijgen zegt...
Blijft uiteraard je eigen keus maar zou het anders persoonlijk toch gewoon doorzetten als je het echt graag wilt, dan maar tegen de zin van je ouders in. Je bent tenslotte wel al 22 en dus al een aardig poosje volwassen.
Ken jou niet, je ouders niet en de situatie niet maar het klinkt alsof je ouders je wat klein willen houden. Kan wellicht met je handicap te maken hebben en als het al zo is zal het hoe dan ook heel erg goed bedoeld zijn hoor, maar ooit zul je toch een vent moeten worden en je eigen beslissingen nemen...
Ben benieuwd wat je gaat doen, succes in ieder geval.
Comment
-
Heeft niets met mijn handicap te maken. Ik kan me rustig kapotsjouwen met de verbouwing die we in de zomer gehad hebben daar ben ik alleen goed voor, niet voor mijn lol. Wie weet er zeer goeie argumenten om mijn ouders om plat te zeggen "met de bek vol tanden te laten zitten"?
Ik kan het niet via een arts laten regelen want dan krijg ik medisch fitness, ik wil gewoon aan kracht/conditie training doen
Dat ze er niet omheen kunnen redeneren. Zijn er mensen die er psychisch sterker daardoor geworden?
Alvast hartelijke dank,
J. van der Vliet
Comment
-
ik ben het volledig met miss s eens.
en of je er psychisch sterker door zal worden, ik denk het wel, je krijgt in ieder geval een hoop zelfvertrouwen
ga gewoon sporten en deel het ze mee, dat je bent gegaan, ze zullen je indd niet het huis uitsturen.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Je zult ongetwijfeld naast lichamelijk ook psychisch sterker worden, door oa toegenomen zelfvertrouwen maar zeker ook doordat je gewoon je eigen zin doorzet. Lijkt me op 22 jarige leeftijd geen overbodige luxe om je eigen beslissingen te gaan nemen...
Dat je via een arts alleen maar medisch fitness voor elkaar zou krijgen is onzin.
Je zegt zelf dat een arts heeft gezegd dat je zou moeten gaan sporten. Vertel die arts welke sport je wilt gaan doen en dat je ouders daar tegen zijn en tegen sport in het algemeen. Laat vervolgens die arts uitleggen aan je ouders dat die sport geschikt is voor jou en waar die sport allemaal goed voor is, zodat je ouders accoord gaan.
Het gaat dus niet om wat de arts voorschrijft maar laat de arts jouw keuze ondersteunen. Deze zal normaal gesproken meewerken omdat sporten voor jou net als voor ieder ander gezond is.
En dan nog, zelfs al zou de arts je ouders alleen maar overtuigen van het nut van (medisch) fitness wat maakt het uit? Je moet er evengoed voor naar de sportschool en dat ze daarmee accoord gaan is genoeg. Eenmaal in die sportschool kun je immers gewoon trainen zoals jij dat wilt...
Wat betreft de zéér goede argumenten waar je om vroeg:
Je bent 22 jaar!!!
Ik doe echt mijn best om je te begrijpen en helpen maar snap werkelijk niet welk argument verder nog nodig kan zijn...
Succes iig.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment