Buikspier workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DillonF View Post
    @BoyGenius
    Ik doe liever wat meer gevarieerde oefeningen.

Als ik Hanging leg raises, incline sit-ups en Plank twist (op een bal Plank Twist (on stability ball) ) wil doen, is het dan handig om dit allemaal 3 setjes tot failure te pakken?
    Of is dit dan weer teveel?
    Ik zou dan eerder decline sit-ups gaan doen (met gewicht).
    Maar de beste oefeningen zijn reeds genoemd (Hanging Leg Raises, roll-out), eventueel als je een trainingsmaatje hebt kan je op je rug liggend en benen omhoog vragen of hij/zij je benen naar beneden duwt. Zorg dat je voeten dan de grond niet raken (+-10 cm daarboven) en breng ze zelf weer omhoog, alles met beleid natuurlijk. Armen gespreid op de grond of vashouden aan enkels van trainingsmaat.
    Purist
    Verzuren zonder kuren
    ...ilse weet alles...

Comment

met die sit-ups he
      Carl Desie

Comment

@BoyGenius
        Of je een sixpack of eightpack hebt is genetisch bepaald. Het is dus niet zo als je keihard je abs traint dat je dan een eightpack krijgt.

@R2D2
        Ik train helaas alleen, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.
        Bedankt voor je advies!
        Train insane, or remain the same.

Comment

Originally posted by BoyGenius View Post
          als je buikspieren wilt kweken: begin dan al met wat ik doe en dat is: 100x sit-ups, zonder pauze
          Als jij de oefening goed zou uitvoeren dan kan je er geen 100, weet niet waarvan je de info vandaan haalt dat dit werkt maar hierdoor zal je niet blokjes krijgen (je hebt geluk dat jij toevallig al laag BF had en de abs ziet) maar voor mensen die dit niet hebben hebben er geen fuck aan om 100 sit ups te doen en dan nog maar te zwijgen over de uitvoering van de oefening.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by BoyGenius View Post
            als je buikspieren wilt kweken: begin dan al met wat ik doe en dat is: 100x sit-ups, zonder pauze

Wow! geweldig........en zo effectief ook............
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zware compounds zijn eigenlijk alles wat je nodig hebt.. Denk aan squats/deadlifts.
              Als je echt graag je buik los wil isoleren zou ik zeggen: hanging leg raises en evt. russian twists voor obliques en svp niet 100 reps gaan doen, gewoon 8-12 reps en gewicht erbij als 't simpel wordt..

Comment

Je hebt gelijk dat je buikspieren in de keuken maakt, maar ik zie toch regelmatig mensen die ze nooit trainen en waarbij je duidelijk het verschil ziet met het bovenste gedeelte van hun bovenlichaam en hun buikspieren. Ik vind dat ze toch wat moeten getraind worden anders ziet het er niet uit.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Buik moet je zeker wel trainen. Veel atleten pakken ze na elke training ff mee.

Hier heb je wat oefeningen:

True Strength Revealed 2: Professional Ab Workout with Charles Glass & Alex Carneiro - YouTube

Comment

Ik heb nu wel een aardige workout denk ik.
                    Hanging leg raises (evt. op een roman chair, ik blijf maar schommelen bij de normale)
                    Cable rope crunches
                    Windshield wiper

Bedankt voor de hulp
                    Train insane, or remain the same.

Comment

Mooi dat je al progressie in je fysiek ziet komen. Buik trainen is altijd het moeilijkste, hanging legraises helpen zeker. Misschien heb je er ook wat aan om dagelijks thuis een half uur een workout te doen, zoals de Vetkiller 320 workout? Dat is deze: Vetkiller 320 & 360 Workout - Door PayPro Ervaringen

Comment

Strong/10 1st post..
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

Ik train ze helemaal niet.

Comment

7 second paused squats op spanning houden, 3 sets 5 hh op 42,5% van je 1rm en je voelt ze geheid branden, evenals de rest van je lichaam.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Ik ook niet.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Knulletje View Post

Vandaar die dikke pens natuurlijk!! :P :P

(sorry.....moest even, Ruudje...........)
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X