Originally posted by mhendriks
View Post
Borstspier trainen
Collapse
X
-
Originally posted by luvdrunk View PostInderdaad, beter beetje minder gewicht en een mooie correcte vorm dan gewoon pakken wat je kan pakken.
Heb j'm weer die kreet. Correcte vorm??? en dat is ???
Voor mij is correcte vorm de vorm die het meest oplevert en dat is meestal de iets lossere vorm waarbij je de beweging aanpast aan je lichaam. Niet de "strikte" tekstboekvorm die voorschrijft dat je uitvoering zusofzo mioet zijn.
More weight is more muscle - Shawn LebrunAs you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostKan iedereen voor de volgende keer zijn tekst even teruglezen voordat je op reageren drukt?
Van de helft klopt de zins opbouw van geen kant en er staan zoveel typ fouten in....
Niet dat het bij mij perfect is maar ik lees het tenminste nog eens na en verbeter waar nodig.
OT:
Het ligt natuurlijk helemaal aan je doel wat je wilt bereiken met je borst training.
Wil je dat die borst groeit, ga dan wat meer werk sets doen want je hebt in feite maar 1 werkset.
De rest is er naartoe werken dus warming up = een te kleine prikkel voor je borst om te groeien.
Ga je ook eens concentreren wat je doet.
Je bent een barbell vanaf je borst omhoog aan het duwen, focus op de borst en ga vanaf daaruit duwen (dit is niet nodig voor als je zo veel mogelijk gewicht wilt verplaatsen, dan gebruik je eigenlijk je hele lichaam).
muscle mind connection is heel belangrijk en belangrijker dan het aantal kg's die erop zitten.
Is de focus af van de borst zal je ook minder je borst aanspreken.17 Jaar 190CM 76KG
Comment
-
-
spierpijn is geen indicator van een goede workout (verhoogde eiwitsynthese)
maar gewoon melkzuur in de spieren,
als je 5km gaat lopen kan je ook stijf zijn in je benen voor 3-4dagen lijkt me niet dat je er grote benen van zult krijgen.
en branden tijdens de training is de afgifte van melkzuur, glycogeen en bloed in de spier dus ook geen grote indicator.
doe eerst de compounds mbv lage herhalingen met zware ggewichten , eindig mss met wat 'brand'gevoel bij andere oefeningenpowerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Originally posted by Is1985 View PostNou als ik mijn Biceps goed train , zelf pak ik voor biceps 3 oefeningen van 3 setjes. Dan voel ik meestal 24 uur na training als ik mijn arm goed uitstrek wel degelijk spierpijn.Building to a better me
Comment
-
Originally posted by ravenboy9 View PostMag ik vragen met welke andere spiergroep jij je biceps traint? Na een goede rug training heb ik namelijk al moeite met 2 oefeningen voor mijn biceps. Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij er dan nog 3 correct uitvoert.
Gewicht van gewichten zullen wel wat lager wezen maar dat is niet erg.
als je de oefeningen maar correct uitvoert.
wil je toch zwaarder gaan combineer het met borst dag.
is ook een erg lekkere combi.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Zodra je gewicht op gaat offeren omdat de spier te vermoeid is ga je kleiner MUs en dus minder spier aanspreken.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by Martijn1010 View PostBedankt voor alle nuttige reacties, maar heb nog een vraagje.
Als ik niet ga fitnessen dan doe ik thuis altijd wat push-ups en sit-ups, maar bij push ups voel ik het vooral aan de buitenkant van mijn schouders en niet aan de borst.
Weet er iemand wat ik verkeerd doe?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment