Trainen met een trui/vest aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Wessle

Nee vooral niet doen.
    Ik lees nu net deze pagina:
    Het groeibevorderende effect van trainen met een T-shirt extra

Zo'n rare vraag was het toch niet lijkt me.
    Train insane, or remain the same.

Comment

Dat zou je best gelezen kunnen hebben.
      Een lange tijd terug, dat kan goed twee jaar zijn werd er een artikel gepost op BN over een onderzoek dat aantoonde dat trainen met bijvoorbeeld een trui ervoor zorgde dat je testlevels tijdens de training stegen, dit zou door de hitte komen. Er werden toen nog grapjes op BN gemaakt over "met je trui de sauna in".
      De onderzoekers hadden een proef gedaan met een groep trainende met trui en een groep zonder.
      Weet niet in hoeverre ditlegit is maar toch, bevestig maar even dat er inderdaad zulke dingen op het internet te vinden zijn.

Comment

ik draag wel een capuchon tijdens het squaten . heb anders altijd bloeduitstortingen op mijn rear delts
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Kojpje View Post
          Misschien bedoelen ze een vest met extra gewicht ofzo? Voor oefeningen die op bodyweight gebasseerd zijn?
          Kan me anders geen andere reden bedenken dan de bovenstaande suggesties.
          Originally posted by Wessle View Post
          Dit is 100% waar.
          Dit stimuleert de vetverbanding omdat je het warmer hebt en meer gaat zweten.

Zweet is immers vet dat huilt.
          Je kan ook van dat doorzichtige plakfolie om je probleemzones wikkelen zodat je daar sneller vet verbrand!
          omg extra gewicht, vet dat huilt mwhahahahahaha

Comment

Originally posted by mascotte View Post
            ik draag wel een capuchon tijdens het squaten . heb anders altijd bloeduitstortingen op mijn rear delts
            Apart. Dus als jou hoofd niet bedekt is met een capuchon tijdens het squatten, dan krijg je bloeduitstortingen op je delts.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

de bloes heeft zijn functie voor mijn delts en de kap houdt mijn hoofd warm
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

de bloes heeft zijn functie voor mijn delts en de kap houdt mijn hoofd warm
                Dat is wel handig als je buiten traint met dit weer.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Heb net voor het eerst met een trui getraind. Let the gains come! Nadeel: dubbel zoveel was .
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Vest zit gewoon lekker
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Dat is wel handig als je buiten traint met dit weer.
                      vandaag op de ongeisoleerde zolder waar ik train was het 2° . dikke muts , sjaal tot over mijn mond en en kap .

de koude voel je echt als je ademt , en de snottebellen lopen mijn neus uit . tijd voor wat beter weer

Comment

Mascotte heb je geen verwarming ofzo ?
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                          Mascotte heb je geen verwarming ofzo ?
                          ik woon in een jaren 60 huis , dat was vroeger allemaal niet . ik ga geen verwarming zetten daar als je door de dakpannen de maan kan zien

zijn zelfs nog enkelglas ramen boven , met van die kleine gaatjes in .

Comment

kogelvrij vest ??? voor al die haters die jaloers zijn op je gains

Comment

KontNetoridder61?
                              Geen woorden, maar daden.

Comment

Gewoon met shirt en af en toe met trui.

We mogen niet meer met singlet of iets zonder mouwen trainen omdat het 'onhygiënisch' is en 'intimiderend'
                                en vrouwen wel.
                                Onzin dit
                                17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
                                Frank yang.
                                R.I.P Zyzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X