Ongelijke vorm spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ongelijke vorm spieren

hallo bodybuilders.

Ik heb een aantal vragen, en problemen.
    Ik merk dat ik in mijn linker tri/bicep meer kracht heb dan mijn rechter. Maar de omvang van de spieren is wel gelijk.
    Nu merk ik ook dat mijn linker borst een andere vorm heeft dan de rechter. Er is niet alleen een verschil tussen grootte maar ook tussen de vorm.

Hoe kan ik mijn borsten recht laten trekken en is dit wel mogelijk? En hoe kan ik zorgen dat mijn rechter tricep even sterk wordt als de linker

Ik fitness nu 7 maanden ongeveer.
    stats:
    1.68m
    63.3 KG
    15% BF

Je lichaam is niet aan beide kanten identiek aan elkaar. Met foto's wordt 't duidelijker hoe je ervoor staat.. Gezien je stats denk ik dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.. gewoon goed trainen en probeer op de uitvoering te letten. Mocht je oefeningen doen waar bij je links en rechts apart pakt, dan zou ik met je zwakke kant beginnen en kijken wat daar je max is.
    http://www.body-supplies.nl

Comment

Minder machines meer losse gewichten
      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
        Je lichaam is niet aan beide kanten identiek aan elkaar. Met foto's wordt 't duidelijker hoe je ervoor staat.. Gezien je stats denk ik dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken.. gewoon goed trainen en probeer op de uitvoering te letten. Mocht je oefeningen doen waar bij je links en rechts apart pakt, dan zou ik met je zwakke kant beginnen en kijken wat daar je max is.

Ik zal wel een foto posten na de cut. misschien komt het wel door mijn hoge bodyfat?

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
          Minder machines meer losse gewichten
          ik gebruik alleen maar dumbells voor mijn borst. Ik begin met de flat dumbell press, gevolgd door superfly's.
          Dan ga ik over naar incline dumbell press en superfly's, de peckdeck komt dan aan de beurt en als afsluiter de cable fly's gericht op techniek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X