Lower back / middle back / lats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lower back / middle back / lats

Tussen mijn lower back en middle back , alleen dan aan de kant van mijn lats.
    onder de lats dus. voel ik het soms steken op een moment wanneer ik mijn rug van een beetje een kromme houding , naar een hele rechte houding beweeg.

het doet niet echt pijn , het is meer dat het niet lekker voelt tussen dat stukje bewegen.

ik hoor veel dat het komt door buikspier oefeningen , ik doe ook barbell rollout bijvoorbeeld.

wat moet ik hier mee aan ?
    -even een week rust nemen voor de buikspieren ?
    - helemaal 1 week rust nemen ?
    - rug beter trainen
    - andere opties ?

bedankt alvast !

Train jij je rug niet veel te weinig tegenover je buik? Sterke rug is de oplossing tegen heel veel rugproblemen, alleen al omdat je houding dan beter is. Maar dan wel correct en in verhouding, dus niet zoveel mogelijk kg's verplaatsen op 1 specifieke oefening

Hoe ziet je schema eruit?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zoals Patricia aangeeft, en hoe ziet je training eruit. Help nu om en vriend van me die altijd teveel zijn voorkant heeft getraind, door middel van de juiste vorm en niet te zwaar gewicht

Comment

ik train mijn rug wel goed hoor ! ,
        ik doe 2 keer per week mijn rug .

alleen heb ik heel even maar 2 oefeningen per keer gedaan op 1 dag dus.
        omdat iets niet beschikbaar was om te gebruiken.

bedankt , ik dacht dat ik gewoon even rust moest nemen. ik doe elke training , 3 oefeningen voor me buik.

ik moet dus niet rust nemen , maar gewoon meer me rug trainen , en niet een te zwaar gewicht willen tillen met rug. maar gewoon de oefening goed uitvoeren ( is meestal zo )

bedankt ! , ik zal me rug beter gaan trainen , ik dacht namelijk dat ik even een weekje rust moest nemen.

ik ben pas 17 , dus ik dacht dat ik wel rustig aan moest doen

bedankt !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X