nek blessure barbell curl ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alsof je een grote drol staat te draaien.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
      maar wat bedoelt hij met 'er verkrampt bijstaan' ?
      Verkrampt erbij staan bedoel ik mee, dat je de andere spieren teveel aanspant.
      Je moet het wel uit je biceps laten komen he, en niet jezelf overschatten met het gewicht.

Ga eens op n bankje zitten met je rug strak tegen de leuning. En doe hetzelfde met dumbbels en kijk wat het verschil is.. Als totaal gewicht van die 2 dumbbels bijna net zo groot is als van jouw barbel dan heb je het staande goed gedaan..
      Zit daar veel tussen, dan pak je teveel gewicht en ga je daardoor teveel andere spieren gebruiken... Zoals in jouw geval je nek.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Verkrampt erbij staan bedoel ik mee, dat je de andere spieren teveel aanspant.
        Je moet het wel uit je biceps laten komen he, en niet jezelf overschatten met het gewicht.

Ga eens op n bankje zitten met je rug strak tegen de leuning. En doe hetzelfde met dumbbels en kijk wat het verschil is.. Als totaal gewicht van die 2 dumbbels bijna net zo groot is als van jouw barbel dan heb je het staande goed gedaan..
        Zit daar veel tussen, dan pak je teveel gewicht en ga je daardoor teveel andere spieren gebruiken... Zoals in jouw geval je nek.
        bedankt voor de reactie. Maar ik voel het de laatste drie dagen de hele dag door?

Comment

knulletje ik zou er niet teveel aandacht meer aan besteden. hij post alles 2x en volgens mij klopt er niets van, er is elke keer wel weer iets anders wat anderen tijd kost. Wel aardig dat je hem helpt maar volgens mij liegt hij

Comment

kortom met alle oefeningen heb je een probleem ,alles doet pijn
            het beste voor jou is dat je gaat knikkeren .... onee dan krijg je pijn in je duim
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Maar knikkeren doe je toch altijd met je wijsvinger? krijg je dan geen kramp ofzo?

Comment

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/6...bell-curl.html

hoeveel dezelfde topics open je nog ??

Comment

Originally posted by NickP View Post
                  Maar knikkeren doe je toch altijd met je wijsvinger? krijg je dan geen kramp ofzo?
                  je weet het niet, alles is mogelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X